2012. március 22., csütörtök

újra frisbee


nos hát egy tavaszköszöntő agility kupás bejegyzéssel jöttem volna, de még menti és mire yt-ra is felmegy...
tehát inkább halasztom megint
pedig már el is kezdtem írni :S


DSC00631

előző 2 napban runningoltunk, ügyik voltak
most mégjöbban tudatosítom bennük, hogy ha nem vagyok ott és 120-al mennek, akkor se repkedjenek ;)
tegnap előtt húgomnak is mondtam h menjen velük 3:)
hát elég lassú volt XD javítgattam
mondtam fusson gyorsabban
majd amikor már az is ment, de épp Tapi repült mondtam neki a kéztartás is
na ekkor elkezdi h:
"fussak és még mutogassak is??? o.O "
mondom igen :'D ez az agility
fuss, jó tempóban, jó helyen legyél, ne eressz le, hajtsd a kutyát, ne tévedj el, test- és kézjelekre figyelni, jelzéseket jó időben használni stb... stb... ;D

ma pedig elővettem a változatosság kedvéért az egyik frisbee-t :)
jó rég nem frisbeeztünk, még valamikor nyáron...
ahhoz képest jobbak voltak mint valaha :)
bár tény h azóta örültebbek lettek, ami nem hátrány ;D
Linda is kezdi elkapni a levegőbe, király :D
Tapi meg elkapott egy flick-et is *-* :O *-*

lógott is a nyelvük rendesen :)
hisz a frisbee 5x v. 3x jobban fárasztja a kutyákat mint az agility, már nem emlékszem pontosan

DSC00615

tehát most azon gondolkozom, hogy ami még van 3 kibontatlan "frizbim", azokat megpróbálom eladni
(nagyok nekik nagyon :S :( )
tehát ha valakit esetleg már most érdekel, jelentkezhet ;) ;)
és abból a pénzből meg vennék egy verseny frisbee-t ;)
(na h milyet az már megint más téma... )

P1012623

remélem össze fog jönni és akkor mostmár többet fogunk frisbeezni ;D



- na és basszus mire megírtam a bejegyzést, még youtube-ra is felment a vidi :S o.O
váááááá, na mind1 már :/ :@

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...