2012. március 31., szombat

photoshop újratöltve

ynkaal2 másolata

vagyis pontosabban újratelepítve...
bár már mondhatni rég volt az is, ugyan is elromlott és nem tudtam vele írni :S
így nem tudtam használni :(
újra telepítettem, kértem segítséget a "mestereimtől" :) de így se működött :(
végül egyszer csak megjavult, így most már tudom megint használni ;)


ynkaal1 másolata

tehát csináltam egy ynkásat Ivettnek, meg egy ilyen sheltieset

wipalap1 másolata

Orsinak wipikéset *-*

csibialap1 másolata

vmint új dolgokat próbáltam ki, 2 csibis kép keretében ;)

csibialap3 másolata

am ma mástról akartam...
képeket hozni...
de aztán végül nem, csak annyi h jelentem meg volt az első :) :D

egyébként meg a szél baromira fúj már napok óta o.O
kb. ma is elfújt, nagyon erős
még a szlalom is feldőrt egyik nap :O de hogy hogyan o.O :O
így sajnos nem tudok elmenni frisbee-zni sem :(
ha nem fúj se tudok normálisat dobni, hát még így :'D nem vagyok én profi, hogy még azt is belekalkuláljam :')


nektek melyik szerkesztés tetszik?

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...