2012. március 2., péntek

megkésett havasok

DSCN0595
igen, már hamarabb akartam
húztam is a számat h érdekes lesz már a napsütésben felrakni őket
aztán kedden kimentem agilityzni
sztem a hó allergiás az akadályaimra, ugyanis hihetetlen módon elkezdett esni a drága hó -.-" :@
pedig még reggel sütött is a nap, még ép gáznak is tartottam h mondták a rádióban h hóesés
várható
:O
aztán alig hittem a szememnek délelőtt el kezdett esni, délutánra meg mire kijutottam maradt
is meg belőle :@

DSCN0590

a kutyák nagyon szupcsizsírak voltak *-* *-* (L)
az izomlázas lábammal én már tényleg csak egy hadirokkantnak éreztem magam, úgy száguldottak :) :)


DSCN0596
aztán történt egy kis gáz, elején az hittem h a hidegben való "üvöltözéstől" fájdult meg a torkom
szerdán délelőtt már sz@rabbúl lettem, alig vártam h hazaérjek és besek az ágyba
na ja, és 2 napid szinte fel sem kelltem
elkaptam ezt a mostani járványt :/ o.O

DSCN0597

szóval ezért nem volt új bejegyzés
tegnap is 39 fölött volt a lázam
fain, főleg a holnap miatt...

DSCN0598

most akkor hozom az összes havas közös képet, következőnek pedig
majd az egyéni képeiket, mert egyszerre túl sok lesz (még sztem így is), máskülönben meg
bekavarodnék h melyik volt és melyik nem

DSCN0589

DSCN0585



mára pedig már jobban lettem, így kimentem behozni az elmaradt gyakorlást
pár ugró, egy kis szlalom
a szokásos rögtönzött "hinta", ugyanis rájöttem h kb. január óta nem láttak hintát
ja, főleg h a running maradt meg bennük
elsőnek megfogtam, mert nem akartam belassítani őket
Tapiban aztán fel is villant valami jó, de Linda annyira pörgött és nem bírt magával
h ááá
aztán eljutottunk oda h megvárta még földet ér, de a visszacsapódásnál már repült is tovább
ez így necces volt
aztán meg végül lett egy belasítósabb, hát... na mind1... ennyire tellett enyi idő alatt, mert nem szerettem volna semmit sem agyon gyakorolni


még a végére egy kis zsákos jutott -szuper hibátlanul ment ;) - meg egy kis palló ;)
szép gyors volt az is

DSCN0584

DSCN0583

ezekkel a képekkel most viszonylag eléggé meg vagyok elégedve ;)
ahhoz képest elég jók lettek :)

DSCN0581

összes:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...