2012. március 23., péntek

Tavaszköszöntő Kupa 2012

1__58_b
már lassan 3 hete, hogy volt a verseny, így tahát ideje lenne megírnom :)
bár a könyveinket is még csak múlt héten kaptuk meg, így annyira nem is vagyok elmaradva :D

szóval március 3-án ismét útrakeltünk és elmentünk Gyúróra, a TordasZoo Tavaszköszöntő Agility Kupára ;D

igen ám, csak szinte nem is én lennék, ha szerdán nem betegdtem volna le o.O
(mint múltkor is :@ csak akk korábban egy kicsit, keddi napon)
és sajnos nem is kicsit, 2 napig fel sem kelltem o.O
elég rosszul voltam, azt hittem nem is fogok tudni menni :/ :(

de hát agility versenyre meggyógyul az ember, összeszedtem magam
és igen, szombaton már jobban is voltam :)
nem volt az igazi, de tudtam menni :)

sajnos így viszont hallkabban irányítottam őket...
ugyanis azzal a hanggal, nem nagyon szerettem volna bezengni a lovardát ;)

1__59_b


Linda A1 agility futamával kezdtem
ügyes volt nagyon ;D
már tökre örültem is (pedig ilyet nem szoktam futam közben, hogy már tökre elbízom magam, miszerint ez tuti HIBÁTLAN lesz...)
nos igen, palló egy kis kanyar, kúszik és ki hopp
ez volt még hátra akkor...
nem nehéz, gondoltam simán menni fog
ja, csak h olyan közel voltam a pallóhoz és Lindát néztem, hogy belerúgtam a palló alatti kúszóba o.O
(nem estem el :P ^^ )
csak h így autómatikusan el kezdtem távolodni az akadálytól, és vhogy egyszer csak bekerültem az akadály melletti ugróhoz o.O :O
meg is lepődtem a hirtelen jött ugró láttán, mivel pont az utamat álta
de mire felnéztem, már láttam h Linda teljesítette a pallót és elkezdett egyenesen felém jönni, ergo egyenesen az ugrónak o.O
még rá tudtam volna üvölteni, de összetört volna a kis lelke, mélyen érintette volna, így már nem tudtam sokat csinálni...
futam után eléggé mérges voltam magamra, hogy hogy lehettem ennyire béna -.-"

1__168_b

majd jött a másik bi-bi
nem lett felvéve a futam... (jó, mondták h ne sajnáljam, hisz felrúgtam egy akadályt és kizárattam magunkat, de akk is...)
sőt, senki nem is hozott magával kamerát...
jó, előkaptam a fényképezőmet, de a mocsokja megint szemétkedett, nem volt használható állapotban, kikapcsolt :@@@
grrr

1__80_b

majd szusszantam és kezdhettem is készülődni Tapival, közben végül megkérjem Jennit, hogy nem-e feltudnak venni :s
szólt csapattársának így az az egy futamunk meg van...

elég sok kizárás lett, be is mondta a kommentátor...
erre én mondtam Tappancsnak, h na majd MI! megcsináljuk :)
1__70_

tehát arról itt a vidi:
még hozzáírtam az eredményeket, hogy kerek legyen az egész, ha már nincsenek meg a futamok

na és akkor hogy sikerült?
úgy is lett, ahogy Tapival "megbeszéltük"
ugyan ez az A1-es futam sem lett hibátlan, lett egy megtagint
-szintén az én hibámból-
(pedig kúszó szájánál még meg is fogtam :( (v vmi olyasmi >.<))
de nem tom mit csináltam :')
az után már tényleg mérges voltam magamra
nem tudom, hogy vagy az h rég voltam úgy igazi, nagyobb pályán...
v a betegség miatt nem tudtam jól felmérni a távokat, és kisség kizökkengettem :/
(v mind2... )
bár múltkor még jobban kalimpáltam
- de azt hiszem ez részben kell is nekünk, hisz hajtanom kell őket, így a kezemmel is próbálom ezt elérni, csak ugye figyelnem kell/kéne, hogy milyen mértékben is, hogy a kutyák még le tudják venni a jelzéseket, ne csak kalimpáljak össze-vissza...

1__131_b

na de így is elég volt egy 2. helyhez :)
büszke voltam rá, hogy még hibával is helyezett lett :)
-hisz a tempónk megint javult
(bár egy nagyon kicsit szimatolt, de tudom miért... túl hamar vittem a rajthoz is... lankadt kissé... )
na szóval főleg azért is vagyok rá büszke, mert nem a 2-ből, 3 v 4, esetleg 5-ből lettünk 2.-ak, hanem elég népes mezőny volt a mini ;)
így azért már nyom az eredmény értékén számomra ;)

P1000412

szóval ha nem cseszem el, akk lenne még egy hibátlanunk, mert ugye a megtagi, + lett egy 1,75-ös időhibánt, tehát símán meg lett volna az is, ha nem vesz el ugye a javítás is időt

ja és az A1-es pályához még annyit, hogy:
ahogy már írtam akkor, eszembe jutott verseny előtt egy nappal, h januárban láttak utoljára hintát... o.O :'D na ekkor alkottam gyors itthon vmit, erőt véve a betegségen

ahhoz képest, elég jól ment ez az akadály szerintem...

1__81_b


majd jött még 2 agility futam, az open agility
(ezzel akk szembesültem amikor megkérdeztem h miért nem viszik le a zónásokat :'D
azt hittem open jumping lesz megint :'D na sebaj )
kicsit hasonlított az A1-eshez

Lindának csak időphibája lett, kissé lassú volt a lelkem

Tapinak is(neki jóval kevesebb) bár én azt hittem vele még benne vagyok :'D
elég ciki, hogy ezzel csak műlthét vasárnap szembesültem, amikor megkaptam a teljesítménykönyvünket, ugyanis nem néztem meg az eredmény listát sem :')

dúshaj ^^ avagy egy kis hajreklám futam közben ;D :P XD
1__79_b

ezek a futamok se lettek felvéve, ami eddig azért is fájt, mert az hittem, hogy Tappancsnak meg van a 2.hibátlanja, és így majd nem tudok A2-be léptünk vidit csinálni, ha eljutunk majd oda...
de így bavallom még örültem is neki h nem lett hibátlan ^^

ja meg hát így is 6.-ak lettünk
open futamban!!!! kérem szépen :O :D
azért ezt nem gondoltam volna


büszk, büszk tehát mind2 jükre ^^

ja és találkoztunk még Skylie-gazdival is a nap alatt, ugyanis lejöttek megnézni az egyik kölyküket, aki szintén versenyzett :)

mozgáskoordináció :'D ^^
1__57_b

P1000428

meghódítja a bikakirályt :'D
P1000422

1__169_b


1__170_b



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...