2012. március 16., péntek

elmaradt havas vidi

DSCN0589
végre eljutottam oda h ez is kész :)
öhm... szerda óta szenvedek vele
nem hiszem el, egyszerűen már nagyon elegem van, hogy nem megy símán mostmár soha se ez
a vidi szerkesztés :/ -.-"
a mostani is... ááá...
nem fért rá a gépre amin a sony vegas van :/ pendrivera megint nem fért rá, mivel HD és nem is vmi rövid :S
elsőnek le lett mentve gépre az első 2 perc, majd kisebb részletekben rámentettem pendrivera
ma az első részet újramentettem kisebb formátumban, majd laptopomon mm-rel összeraktam őket
nagyon nem látszik, csupán 2 résznél lehet észrevenni h rosszul csatlakozik, de sztem az se nagyon feltűnő
már nem is érdekel, örültem h felkerült


olyan vicces ahogy a hóban futottak :)
főleg elsőnek amikor Tapi mint vmi hókotró kifurta a szlalomnál :')

DSCN0608

sajnos a mai két napunk nem úgy sikerült ahogy terveztem :S
de azért agilityztünk ma és tegnap is :)
mairól van vidi is, meg majd még le szeretném videózni még egyszer egyben :)
meg talán visszafele lefutva is ;)
de erről majd később

DSCN0610

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...