2013. március 6., szerda

mountain bike extreme II.

Végre pótolva lett egy, az ősszel elvesztett dolog az életemből. Bár szerencsére a hidegre és hóra való tekintettel eddig nem nagyon okozott gondot a hiánya, nagyon örültem vasárnap este, amikor megkaptam őt:


Na jó, nem pont őt, ez csak egy netrő szedett kép (forrás: e-bay.de)


OUTDOOR mountain bike extreme II.
Kemény egyszer volt használva, szóval első utunk vele a benzinkútra vezett felpumpálni, valamint még szépíteni kell rajta. Csavarok nincsenek meghúzva rendesen, a váltó hozzáér a lánchoz, éppúgy, mint a fék a kerékhez. Lámpák helyén is csak fényvisszaverő prizmák vannak.
Ennek ellenére én persze kipróbáltam még aznap a mélygarázsba ><
Elméletileg a SCOOT-om jobb volt, de hát annak már ágyő, ki tudja éppen ki teker vele, melyik délre fekvő országban... (Már ha egyben van esetleg)


Végre lehet majd fárasztani kutyákat, újra tudunk majd menni a folyópartra, valamint ha minden igaz és összejön egy rég vált vágyam fog bele beteljesülni, amivel egy kicsit függetlenebbek leszünk. ;)
A sárgát ugyan nem szeretem még mindig, de ez még belefér. (Meg akkor úgy volt, hogy kompenzálni fog valamivel. Öhm, bár ha emlékeim nem csalnak még így is maradni fog egy dolog, ami ráadásul kiegészítése lesz neki, na mind1, majd elviselem ezt a színt, annyi baj legyen. )


Valami kutyásabb infót? Nem nem jut eszembe nagyon semmi. Bocsi.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...