2013. március 8., péntek

szenvedős pótlás


Készültem, hogy nézem a Crufts-ot, hisze március öttel nem kell egy iskolában sem mejelennem. Tök jó, hisz tavaly és tavalyelőtt is otthon voltam és a gép előtt néztem a világ legnagyobb kutyakiállítását.
Már-már kezdtem volna nem szidni az országot és bebizonyították számomra, hogy tudnak rugalmasak is lenni, visszaértem és naná, hogy nem ment a Crufts.
Mert persze melyik az az ország ahol nem lehet nézni, na melyik? Hát persze hogy az, ahonnan nézném, miért is ne :') -.-"
Láttam más németek is írták ki, meg hogy azt írták az angolok dolgoznak az ügyün. Persze én még mindig nem tudom nézni, sőt, a blokkolásgátlót se tudom leszedni, amivel talán sikerülni megoldani a problémát.
Hát szörgyű!

Amúgy mostanában nagyon ritkásan írok bejegyzést - ennek persze több oka is van - azért remélem lassacskán újra beindul kutyás életünk.

Na de hogy tudjak mit hozni, tavaly tavaszi, soha nem látott képeket hozok bemutatásra.

Egy kicsit pótlok addig is.

 Hanadeka-snak mondható szenvedés :D






 Ilyan szomorú vagyok én is agility nélkül...


Ha érdekel valakit ez a ritkulások egyik oka:
http://www.kormunk.blogspot.de/
Nyár óta van egy körmös blogom ("blogUNK") is, ha érdekel nézzetek be és ha megtetszett, kövessetek ott is.


Igen-igen, sanyarú sorsú kutyáim vannak, akik szigorúan kinti kutyák!!!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...