2011. május 14., szombat

running contact

nah úgy döntöttem elkezdjük a runningot

már régóta át akartam tanítani őket, egyszer
már komolyabban rá is szántam magam, de végül nem tettem meg...
most hát május eleje óta viszont elkezdtük nyomatni


a rosszaknál próbálok nem jutalmazni
de ahogy látom jobban rá kell gyúrni h
szépen kijöjjön a lépés

több oka is van h belekezdtem:
volt egy időszak, amikor viszonylag szépen ment a beleállítós szinte megőrültek érte
de manapság borzadalom lett, főleg versenyen
az még elválik h mi lesz még vele...
na mind1, most bele kezdtem, megpróbálom jobban tudtukra adni h hogyan is kéne csinálniuk, ilyenek...
persze a 2o2o nem dobom/tam el
lehet h marad is az és a running "csak" gyorsításnak marad
majd vegyítem őket
am meg azt csinálok sztem amit akarok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...