2011. május 16., hétfő

séta



szombaton megint elmentünk sétálni Helláékkal:)


Tapi élvezte a legjobban :) átment vadászba és ott kergette a gyíkokat
ami egy nagy puffanással kezdődött, mivel úgy ugrált mint ahogy a rókák
szoktak amikor lecsapnak
sajnos az nem látszik a vidin, mert mire előkaptam a telót addigra befejezte
Linda annál kevésbé élvezte a nagy füvet
rakok be képeket(amiket Hella csinált)
vmint a vidit amit én csináltam :)
(mire megszerkiztem a vidit meg is tetszett ez a szám XD :P )


azért a Hetény szót direkt hangsúlyozom ám



hosszú nyelv kategória győztese: Tapi
legcukibb nyelv győztes: Linda
legszélesebb nyelv bajnoka : Bömbi

relax fej győztes: Linda
( ha nem számítjuk Bömbi fejét a másik képen )


csak a kezem ne lenne ott

nyamiii

fekák harca

vigyori banda





IMG_6260

IMG_6261

IMG_6262


http://gallery.site.hu/u/Szappanos_Petra/vegyes/110514/


vasárnap pedig szokás szerint edzésen voltunk és most nem esett az eső :D
viszont meleg se volt, mert este edzettünk :D tehát nem zavart be az idő
szlalomot gyakoroltunk meg azt az osztrák egyenest (v mi a neve)
sztem naon ügyik voltak
Tapi is úgy tepert szlalomban, meg egyenesnél ha rosszul is mutattam ő
tudta mit kell csinálni
kár h versenyen nem így teljesítünk
na de majd egyszer talán...
ami persze nem fog beteljesülni ha nem járunk versenyekre

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...