2011. május 27., péntek

bemutató



ma eljönn a kunszállási bemutató napja :D
fel lettek pakolva az aksik a futóra és GO !
már az odaúton alkottak:
( ugyanis Linda Murphyvel és Corallal utazott :P )



megérkeztünk, kipakoltunk majd röviden bemutatkozott mindenki :)
azután pályát jártunk, edzőnk pedig addig beszélt egy picit a közönségnek
az agilityről ;)
a gyerekek egy része megunta kb. a felénél, de volt pár elszánt leányzó akiket
viszont levakarni se lehetett :D

ők futottak is pár KO versenyt a kutyákkal;)
Tapi úgy otthagyta őket h nem birtam ki röhögés nélkül XD
de hát nem akartam már szegényeket rongyosra verni
ezért később inditottam, hátrább ültette őket meg minden
bár mint már irtam Tapi igy is úgy otthagyta őket a picsbe h
már csak tényleg röhögni tudtam rajta

meg még kúszó kellett volna nekik
a KO-k után kisebb csoportokban egyenként letámadtak minket :D
nem is csak simit akartak hanem dd-zni meg minden jót csinálni az ebeimmel
Tapival egész végig föl-le futkároztak
ő meg úgy élvezte
...Linda kevésbé ő nem volt hajlandó nélkülem velük sétálgatni :P
kaptunk péksütiket és pogikat is a szervezőktől
na és az indulás...
az elszánt mag nem örült neki h elmegyünk
nekem még a kocsi ajtaját is kinyitották és segitettek
berakni a kutylikat is
az egyik kislánynak sztem lenne is tehetsége a kutyázáshoz
( jó több olyan is volt, de ő kimagaslóan)
ő sürgött-forgott a legtöbbet nálunk, alig akarta odaadni másnak a kutyáimat
és ügyesen pörgette is Murphykét









ééés a KIS vidit is a bemutatóról

http://www.youtube.com/watch?v=5PpYl7u9wyA&feature=player_embedded

a nagy mozgásért Coralnál bocsi
kúszót igazitottam + felkellet adnom egy szandált a kislánynak, mert leejtette a lelátóról...
szal ahhoz képest eléggé jól képben maradtam
a zebek pedig a meleghez képest ügyik voltak sztem
de a végén a gyerekek fárasztásától tényleg kifáradtak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...