2011. május 12., csütörtök

TordasZoo Húsvét Kupa

1 (99).jpg




nah hát akk írok Húsvét Kupáról is
második alkalommal látogattunk Gyúróra
még soha nem volt ilyen rövid idő 2 versenyünk között
(mert ugye előző 7végét Medivid kupán töltöttük)
Lindimnek ez volt az első versenye és már egyből mély vízbe dobtam
azzal h A1-be neveztem
sztem első versenyhez képest elég ügyike volt
( nem hiszem h másnak nagyon sikerült volna jobb futamot teljesíteni első versenyen,
nem speckón agilityre vásárolt kutyával )



volt ebéd is
1 (86).jpg
kajálásunkról egy teljes sorozatot kaptunk

és volt tavacska is, így egy "kis" ráhatással, de "úsztak" is



erdmény összesítés :

A1 agility:
Linda 2.hely ( első verseny )
Tapi 4. hely
(senki nem futott hibátlant)

de mivel összevonták a midikkel
ezért:
Linda 6., Tappancs pedig 8. hely


open jumping meghát open, ott azért nem nyertünk
Tapi hibátlannal ( na jó 5,08-as időhiba azért van )
5. hely ( és A1-es nincs is előttünk )
Lindácskám DIS. - 3 megtagi
már nem is tom melyikünknek lógott jobban a nyelve



vidik:
kezdjük Lindával


a kúszónál nem kisértem eléggé
a palánknál megijedtem h tovább repül
de végül szépen levette h nem kéne
és az az ugrálás nálam kúszó után XD
jah és volt egy kis rögtönözés, mert utolsó kúszó előtt nem franciáztam, mint Tapinál
de szerencsére nem látszódik
open jumpingnak nincs meg az eleje
nem sokat tudok hozzáfűzni, már fáradtak voltunk mind2-en
de azért azt a lábszedést távolugró előtt
hát azért a kúszóért meg
meg az a mumus zsákos
h megijedt már tőle

látszik a vidin h figyel rám nagyban, aztán hát

túl közel voltunk a zsákoshoz azt jó h észrevette és meglepődött rajta h "életre kell"


utánna látszódott már rajta h fáradt
de hangoztatnám: 1. versenye volt


na és Tapi

a palló végén azt hitte az egyik textil darabkára h kaja
az otthagyásokért nem tudtam összeszedni futam előtt mert összevonták a pályabejárást és egyből futhattam is le Tapival
jumpingnál már lehet látni, h inkább nem is indultam el addig

am jó h 2 kúszó közötti lehivásnál direkt nagyban hivtam őket, mert tudtam h amarra indulnak majd el
erre hát nem mind2en elindultak ellenkező irányba
ááá de a végén az a mentés
hát azt hittem ilyen fejjel: leállok a pályán
ooolyan szép volt az tőle

nah hát azt hiszem a nagyját kiveséztem



a képekért nagy, nagy köszönet Dorkának
nagyon tetszenek

kedvenc:


és még egy vidi a végére, ráadásként
Húsvét Kupa egy kicsit másképp, a mi
szemszügünkből

jóh hát meg ne próbáljatok speckó lassítós vidi minőséget várni
vagy akár meg is lehet ám egy jó kamerával v fgéppel dobni engem
azt megengedem

képek: http://gallery.site.hu/u/Szappanos_Petra/agility/v/hus/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...