2011. február 15., kedd

Névnap !


ma van Tappancs és Linda névnapja





ennek örömére ma megjöttek a Manó Fotó-s
hűtőmágnesek
és Hella is tölti a vasárnapi képeket

( a rajzokat még régen csináltam :S )

ja és nem én találtam ki h ma van nekik, hanem innen szedtem :D
http://www.kutyanevnap.hu/naptar

nem látszik, de több hónapig böngészem ezt a honlapot
míg kiválasztottam Tapi nevét

Linda nevét a hugom találta ki
vicces volt amikor láttam, h Linda névnap milyen közel Tapihoz
(az "emberi" Linda névnap vasárnap volt (13) )

aztán végül kiderült h nem h közel vannak
egymáshoz, hanem egy ugyanaz napon

tehát nem direkt, hanem véletlenül van

egy nap a névnapjuk

LINDA
- német eredetű; jelentése: hársfából készült pajzs; kígyó.


ebben pár dolog igaz rá :)

Jellemzője az érzelmi végletesség. Szeretteiért mindent képes megtenni, értük bármire képes. Csak ezen keresztül tud érvényesülni. Elvei vannak, amelyeket mindenáron elfogadtat. Személyisége ösztönös, érzelmileg közelít a dolgokhoz. Amennyiben a család és a házastárs támogatja, szinte bármit képes elérni. Mivel megjelennek az érzelmek, hajlamos a fanatizmusra. Nem vesz tudomást a realitásokról, bármit képes feláldozni. Mivel nem rendelkezik elég erővel, agresszióval reagálhat. Ha úgy érzi, nincs vesztenivalója, hidegen dönt és cselekszik. Legjobb, ha olyan életterületet , ahol mások céljait és reményeit valósítja meg. Veszélyessége az érzelmi szélsőségesség, amely negatív esetben féltékenységben és hatalomvágyban nyilvánulhat meg.

Linda : A -lind, -linde, -linda végű, összetett, germán eredetű neveknek az önállósult becézője (+Adelinda, Belinda, Ermelinda, Relinda). A névelem jelentése: hársfából készült pajzs.


Tappancs jelentése XD :

vmint ma kaptak egy csomag jutifalit és egy új tálat :)

BOLDOG NÉVNAPOT KUTYIK ! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...