2017. június 1., csütörtök

Köztársaság Kupa és I. IMCA válogató 2017


Számomra kissé hihetetlenül záródott ez a nap. Első Köztársaság Kupánk és IMCA VB válogatónk, úgy hogy még nem igazán vagyunk egy összeszokott páros, de gondoltam merjünk nagyokat álmodni. Hát összejött :D
Dakar a Köztársaság Kupa Medium 2. helyezettje! :D
(Majd ha bátrabb leszek, mégjobban csapatjuk.)


Attila Varga fényképe.
Na de szépen sorjában.
Hamár közel lesz és egy fordulót Kecskeméten rendeztek, nagy buzgón neveztem az IMCA válogatókra. Ennek első fordulója a Köztársaság Kupa volt. Nagyon-nagyon biztonságira mentem, mert mindennél jobban szerettem volna pontokat szerezni. Olyannyira koncentráltam, hogy mindent csináltam, csak éppen futni nem futottam és teljesen visszafogtam a kutyát. Így be is zsebeltünk egy megtagadást agilityben, a lassabb idő miatt pedig megszívtam, mert nem jutalmazták a produkciónkat pontokkal. A jumpingban voltak majdnem kizáródások, de valamivel lendületesebbek voltunk. Arra kaptunk is kemény 1! pontot. Hááát... Így nem valami keményen ugrottunk neki ezzel a válogató dolognak, pedig a köztársaság kupa második hely után nagyon fel voltam dobódva és azt hittem, hogy ebből még lehet bármi.


Nem minden nap adja át a díjat Harley Quinn :D

Attila Varga fényképe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...