2013. március 20., szerda

volt egyszer egy Bosco


Bocsánat, nem szoktam ilyeneket írni, de úgy érzem most ez egy posztocskát megérdemel részemről.
Mint már arról beszámoltam, nyáron végre eljutottunk egyszer a menhelyre pár kutyának egy kis időre szebbé tenni a napját a Mentorprogram keretein belül.
Erről a részletesebb beszámolómat itt olvashatjátok:
http://www.tapi-lindi.blogspot.de/2012/08/mentorkodtunk.html

Ma amikor valamiért felnéztem fb-re már az elején ez a felhívás kandikált.


Most különösebben nem figyeltem rá, hisz a lényeg lejött, majd úgy voltam vele később úgy is többet olvashatok erről az esetről.

(Valamint Magyaországon ez sajnos már egyáltalán nem számít kuriózumnak... ... ... )


Majd amikor este felnéztem facebook-ra és nézegetem a kezdőlapot meglátok egy képet.
Egy képet, amit a kecskeméti menhely rakott fel ismételten. Egy kutya volt rajta, "nyugodj békében Bosco" felirattal. Ekkor gondolkodóba estem... Mintha ismerős lenne és a Bosco név is...
Nem őt sétáltattam én véletlenül nyáron a menhelyen???
Leelenőriztem. Hát de...
Ezután megnéztem mi történt, majd rá kellett jönnöm, a két képet össze kell kötnöm, sajnos őt akasztották fel a mai nap folyamán :'(

Ez így nekem most mégrosszabbul esett...
Hihetetlen milyen gusztustalan az emberi faj... mire képes...
Egyáltalán mire gondolnak ilyenkor, mi vezérli őket, miért "jó" ez???
Húúú de ""menő"" és ""dolog"" bántani egy szerencsétlen, végtelen állatot...
Főleg mindezt egy játszótérnél, iskolával szemben. Zseniális! Csak gratulálni lehet!

A cikk:
http://menhely.eu/?r=2013&c=1597

Az is közrejátszik, hogy problémás lévén direkt őt kaptam a sétára. Külön ketrecben volt, mert féltékeny volt a többi kutyára, ezért próbált kitámadni. Mivel számomra a makacs, kis domináns én nem új dolog, kezelésbe is vettem arra a kis időre. Megmutattam neki mi jár ezért, próbáltam vele tudatni, hogy nem kéne.
Gerda és Orsi álltal kihozott kutyákkal nem is volt baja.
A gondozó is mondta h jó kutya ő, csak határozottan kell vele bánni.
Ebben teljes mértékben egyet is értek/értettem.
A sétánk során közös ketrecbe is került vissza és semmi baj nem volt vele :)
(Nem tudom amúgy hol szokott lenni, de amikor megkaptam külön volt)

Nagyon sajnálom, hogy szegény kis élete -ami eleve nem volt egy vidámnak mondható- ilyen tragikus úton ért véget. Csak reménykedek én is, hogy megtalálják és megkapja méltó büntetését az elkövető/k.
Bár ehhez, mint mindig, sajnos nagyon csekély az esély...

Nyugodj békében kicsi Bosco....

6 megjegyzés:

  1. Nem hiszem el m,hogy hogy lehetnek ilyen mocskos emberek...
    szegény boscokám..
    Hátha azért örökbefogadása óta volt pár szép hónapja ha nem is sok :"(
    áh... remélem én is ,hogy elkapják a tettest..

    VálaszTörlés
  2. Pedig mennyi van... és csak a kreativitás szab nekik határt...
    sok beteg elme...
    Remélem :'(
    Ha meg is lesz, úgy se kap méltó büntetést. Tudom én azt előre (meg sokan mások is)

    VálaszTörlés
  3. hogy lehet valaki ennyire.... miért jó ez?mit ártott neki az a szegény kutya??? nem ilyen életet érdemelt volna szegény akármennyire is "féltékenykedett" vagy nem csípte a többi kutyát... remélem legalább egy kicsit megszólal a bűntudata annak....nak
    Nyugodj Békében Bosco! :'(

    VálaszTörlés
  4. aki ezt tette szerintem nem is tudta, milyen természete van... :'(
    de lényegtelen is, akkor se érdemelte volna meg
    ...ellenben a tettessel...

    VálaszTörlés
  5. én is így vettem észre fb-on. kicsit ki voltam akadva...
    egyrészt hogy adhatják úgy örökbe a kutyát h nincsenek meggyőződve arról h jó helyre kerül? a sulinál(kutyasuli) is találkoztam már egy két kutyával akik ott kóboroltak. őket befogatta egy fickó de..... ez nem befogadás! Kihozza őket a menhelyről aztán mehetnek amerre akarnak!
    ez részben a mentsvárosok hibája is!
    a fajtamentősök többsége még jó helyre sem adja (tapasztalat)

    .... ha nem lehetett rendes élete legalább már nem szenved többet....
    és sok helyről, parkból a kutyákat, kutyásokat akarják kitiltani.....
    szégyellem h ember vagyok! ( legszivesebben létrehoznék egy hatalmas parkot csak kutyáknak! emberek csak az engedélyemmel!)



    VálaszTörlés
  6. Nem tudom örökbefogadó mennyire volt ebben hibás :/ Bár igen, tény h az ő felelőssége, de sok idiótát nem hatalmazza fel egy ártatlan élet kiontására az, hogy a kutya gazda nélkül sétál...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...