2012. március 13., kedd

+ 1 kiskúszó

még 3 hete vasárnap, amikor szüleim jöttek haza piacról, beállítótak egy kúszóval
:O
meglepődtem, be kell valljam

P1000468

biztos láttátok már, a kis színes papagáj, amit két kis sátorhoz szoktak adni
076327

tehát ő lenne az:
P1000470


végül is pont jól jött ki, mert így a két sátor lett a két tesómé :D XD
(bár én megpróbáltam volna megvenni sátrak nélkül)

P1000473

elején azt hittem akkora, mint az eddig meglévő kék kicsi, de nem, ez 10 centivel (vagy mennyivel) nagyobb
meg az anyaga is más

P1000474

na szal végre bepótoltam ezt is ^^ ma eljutottam odáig h végre lefotóztam :'D


P1000475
ja am látható a háttérben a pálya amit mondtam múltkor (csak ugye kúszók máshol)
fotózás után meg így h egymás mellett volt a 3 kúszó kúszóztunk jó sokat ;)
majd a végén labdával még kifárasztottam őket
tök édesek voltak, mert úgy hozták vissza h többnyire azért is teljesítettek közben vmilyen aksit
Linda elején többnyire pallót, szlalomot
majd a végén Tapival felváltva kúszó
ugyen ennek nem örülök, mert nem jó, hogy vezényszó nélkül teljesítik az akadályokat, nem szabad hagyni
de most teli volt az udvar akadályokkal, nem tudtam másfele dobni nagyon
meg legalább látszott h boldogan csináljá, és tetszik nekik :)
utána egy kicsit szépítkeztünk, majd holnap is folyt köv, ugyan is utána szükség lesz az energiájukra azt hiszem ;) :P


P1000476

Tapi übercukifej *-*
hogy lehet valakinek ennyire, de ennyire cuki feje ? *-* *-*
ezt már büntetni kéne :'D de, nem ám *-* nem szabad *-* ;D
P1000477



am meg nagyon el vagyok maradva baszzus o.O :/
holnap, meg is kb. 2 bejegyzést kéne írnom h jó legyek...
na igen, holnap is lesz vmi új(ak)
utániról meg ne is beszéljünk ;)



P1000469


miért is vágnának normális fejet...
P1000472


szokásosan az agility akadályos albumba kerültek ;)

P1000471

ja és kis vadállat a végére:
egienigneg
Petra vágta ki, basszus nagyon durva :'D
pedig akkor mondhatni még nem is szerette a labdát
ahhoz képest elég elvetemült feje van :'D >.< ááá
tehát úgy vigyázzatok a vadállatommal!!! :P
(am ne keressétek fel a vidit, nagy fos >.< )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...