2012. március 7., szerda

havasok pótlása 2. felvonás

DSCN0586
DSCN0605
na akkor hozom az egyéni havas képeiket is

már tegnap akartam, csak nem volt rá időm
DSCN0606

nagyon be vagyok sózva, főleg hétfőn, nagyon mehetnékem volt
valahogy más kutyásokkal akartam nagyon lenni :'D
DSCN0587

na majd bepótlom ;) (igaz h szombaton voltunk versenyen, de mind1)
DSCN0607

tegnap pedig kicsit gyakoroltunk
ugyan annyira kimondottan nem volt kedvem, meg akkor már olyan csípősebb, kellemetlen
hideg volt
de vááááááá *-*
hát ezek *-*
olyan őrültek h az hihetetlen
DSCN0604

DSCN0599


nagyon pörögtek *-* a pallón vég gyakorlásnál is ahogy Linda alig bírt magával
repült is végig, hiába raktam már 3 kapaszkodóval fölé a lécet :OOO
(valamikor meg az már túl magasan volt, sok mindentől függ h jön ki a lépése :/ )

DSCN0588

DSCN0603

Tapi meg sztem tényleg kezd borderesedni v nem tom
de ő most is nagyon lapult pallón >.<
meg a labdára is simán
plusz szlalomba is olyan veszett volt, egyszer egylábazni! is akart már v én nem tom :OOO
XD
egész pallót abba is hagytuk, mert úgy futott h féltem h össszetöri magát o.O
(L)

DSCN0592

hajol
DSCN0578

á de jó h látszik az árnyékom... :/
DSCN0591

DSCN0577


vmint vannak még a nagyobb hóról vidik is, majd azt is meg kéne már
LASSAN, szerkesztenem azt hiszem... :'D

DSCN0602

:)
DSCN0610

DSCN0608

sztem tehát elég tűrhetőek lettek :) (kár az árnyékomért ahol bezavar)
majd azt hiszem mennek fel fb-re is

DSCN0601

DSCN0592

összes itt:

és itt:


DSCN0600

DSCN0609


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...