2012. március 29., csütörtök

naptár: január, február

Kép 286

nos ki mennyire emléxik rá, vagy esetleg látta már fb-n, de ugye a 2012-es évben egyedi naptárt csinálok ;) *-*

igaz a januárit februárban készítettem csak el, de még akkor is el vagyok maradva (ezzel is)
és itt nem mutattam még meg
mos hát ezt gyorsan pótlom, ugyanis most 7végén már az április kéne befejeznem...

P1000300
ha az egyes szám, és a képek nem lennének elég egyértelmű:
ez a január hónap ;)

P1000301

egy kis pezsgő, egy kis konfetti...
próbáltam új évi hangulatot varázsolni neki :)

P1000302


a februári pedig ilyen gyönyörűséges, indás lett :) :D
P1000305

a többségét ilyen stílusúra tervezem ;D

P1000308

P1000309

már február közepe óta kész van a márciusi is (tehát nagyon jó voltam :P)
csak még nem mutattam meg a nagyvilágnak :P ;)

majd azt is, elsőnek csak ezt a 2t ;D

P1000304

egyépként vasárnap kaptam egy elég... hát nem is tudom...
egyik szemem sír, másik nevet a hírtől
végül is sejtettem én... meg így legalább lesz időm nekem is :)
mert áááá, nekem tőle kell *-* *-*
merem megkockáztatni, hogy fajtájában ő a LEG!!! *-*
vb válogatón is (a nem kicsi országukban), első helyen áll!!!
egy fantasztikus kutya... az álla leesik az embernek tőle... hi he tet len *-*
na de szóval... jobb így... bevárnak... amikor már nekem is :)
(hisz egy sportkutyától nem valami sok almot hoznak le)
és így legalább nem kell mennem és ellopni egyik kölykét ;D :') *-*

P1000307

az egy hét múlvát meg úgy várom h csak na :D
(aztán lehet sírás lesz a vége >.< de nem, ááá dehogy is :D szeressük mi a kihívásokat ;D :P
tehát állok a feladat elébe, kihívás elfogadva, nem kell félni :D ;)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...