2012. március 19., hétfő

szeles edzés

DSCF0977

már majdnem h két hónapja nem voltunk kutyasuliban edzeni, mire végre tegnap kijutottunk
igen ám, csak h kb. majd falnak rohantam...
hogy miért is?
ugyan az idő nagyon kellemes volt, sütött a nap, de az a rohadt szél úgy fújt o.O -.-" :@
és hát így ugye nem lehet kirakni ugrókat, mert leveri a léceket :/ :s
végre mire eljutottunk mi is :(
így hát egy ilyen kis gyakorló pálya lett kirakva:
(jobbra még hinta)
DSCF0915

na de a lényeg az volt h a kutyák fantasztikusak voltak, és így legalább tudtuk gyakorolni a rég nem látott hintát és palánkot ;)
elég hamar bekattant nekik, inkább a tapis első palánkozásnál is én voltam az ááá
(hát... nem tudom h jött nekem, de mind1 már :S :/ )

bár a szél néhol akkora volt h úgy éreztem kb. az agilityben is hátráltat :O o.O
pl. h Lindát majd lefújja a pallóról, vagy szlalomnál sztem amikor szemből fújt szemmelláthatóan belassította :o

DSCF0986

pozítívum még h Lindával egyszer labdával mentem :)
bár amikor kezdtem rajta látni h kezdi unni, leraktam
így csak a közepénél voltunk azzal
kajára sokkal gyorsabb volt
:)

Tapiról meg ááá ne is beszéljünk...
basszus nagyon ügyike volt *-* úúúúgy ment *-*
az a running *-*
naaagyon büszke vagyok rá :D (L)

DSCF0982


na de volt még egy előnye h most ilyen edzés volt, így rövidebb is lett, és nem is siettetek
végre :)

kaptunk pár képecskét is, hála Mártinak, aki az új gépét próbálgatja :)
(a pallós képeknél ugyan elkenődtem hirtelen, hisz a tapis pallós képek nem olyan... h is mondjam... elvetemültek, mint ahogy ment, (meg én is mintha csak sétálnék-leglábbis számomra az a kép olyan hatású)de rájöttem h minden bizonnyal azért van, mert még visszavittem Tappancsot egy utolsó utáni körre a pallóra, hogy gyakoroljuk azt is h palló, és bele egyből az alatta lévő kúszóba
(mutatom:)
DSCF0981
na ja, gyorsaság hátránya, jól el is rohant, elég nagy íven ment ;) :/
ezt majd külön kell gyakorolnunk, bár igen, még nagyon semmilyen szűkebb ledordulást nem gyakoroltunk a palló után, többnyire runningban mindig csak előre szoktunk kirohanni
(mert ugye gyorsítás)

na de nem gáz még :)

DSCF0980

:) (L)
a kis fenék mutogatókkal, akik nem akartak a gép felé fordulni, miért is :) :P
DSCF0923


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...