2012. március 17., szombat

év első bikejöringje

taborkuoa-random_291

ma már nagyon szép idő volt, tehát elmentünk 5ösben bikejöringezni kuttyokkal :) ;D
most Lindát is hoztam, neki ez volt az első
én vele mentem, tehát nem sokat bikejöringeztem :S
ugyanis a csajszinak nem ez lesz a kedvenc sportja... :/
(bár kezdetben neki kb. semmi nem tetszik, elején a labda se érdekelte, most meg már nagyon kis labda mán lett :'D :D )
eleve az elejét levágtam vele, meg nem is nagy kedvvel csinálta
próbálta tartani a tempót, de látszott rajta h nem nagyon csípi
2 véglet a kutya
Tapi húz mint állat, Lindát meg húzni kell
engem meg kihúzni a homokból o.O
eltolták az utat az erdőnél, és így biciglivel baromi rosszul járható lett o.O
nem kellett sok, visszafordultunk
eközben cseréltem kutyát
rámentünk egy jobb, immáron keményebb útra
ja, csak h akárhányszor lemaradtam Tapival Linda fék
nem ment
aztán így a jobb úton se tudtam sokat menni, apa szól
Linda így se ment
gyorsan visszamentem megnéztem van-e valami baja, megnéztem az ínyét és h ki van-e száradva
nem volt semmi baja
vártam egy pár percet
majd gyaloghazaindultam vele
apa ment még egy kört Tapival
ő élvezte nagyon, de én sajnos így nem sokat tudtam :S
azt hiszem Lindát nem sokat fogom vinni... mert így nem jó senkinek sem
de legalább nála nem kellett félnem h repülök :D
pedig már kezdtem lelkiekben felkészülni a repülésre :')

ja meg útközben megnéztünk vmit :P *-* hát egen :P :P :P nyehehe ^^

utána pedig bementünk városba megnézni a Szappanos kiállítást ^^ :P :D
fain volt ;) de ez ugye nem ide tartozik :)
bár mégis.... amikor jöttünk ki pont egy bordert sétáltattak a könyvtárnál :D he-he :)

DSC00644


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...