2012. március 25., vasárnap

palánk túra???

hogy honnan jött a cím?
pénteken nézegettem az e-bayt és találtam egy használt smartos (nekem annak tűnik a fotóról)
palánkot *-*
apumnak meg is mutattam, ugyanis én nem teljesen vágom még ezen a honlapon a dolgokat

100 Euró volt kiírva hozzá, én meg reménykedtem h hátha úgy van hogyha azt az összeget kifizeted viheted is, melette pedig még lehet licitálni...
mert akkor az baromi jó fogás lett volna :'D

na de nem jól gondoltam így hát annyi neki

meg apum mondta is h h hoztuk volna el...
hát... felgyaloglok érte XD
aztán kiderült h Ahlen észak németországban van (ilyen névvel még jó h nem vhol Ázsiában >.< )
ja hát akk megyek biciglivel :'D

tegnap meg mondta anya, hogy még utána apa azt üzente ha felsétálok, akk megveszi nekem
hát kössz :'D XD

na ezt létfontosággú volt megosztani :') :P

am elég rosszul járna apum, mert már most 482 ojrónál jár a licit :P
http://www.ebay.de/itm/Agility-Wand-/220975925044?pt=de_haus_garten_tierbedarf_hunde&hash=item3373310734#ht_500wt_1287
(úgy se fogjátok már látni, ha lejár a hirdetés)



majd hozok vidit is lassan :)
jaj meg a tegnapi nap *-* *-* *-*
meg a pénteki

tegnap úgy volt, hogy lesz egy közös, kutyasulis takarítás, de az elmaradt
de azt hiszem sikerült több dolgot is elintéznem végre :) (L)
alig várom ;) :)

pénteken pedig kölcsön kutylikkal frisbee-ztem :) *-*
bár volt egy dolog, ami nem az én hibám, de akkor is eléggé rosszul érzem magam azóta :s
de legalább, már tudom, hogy erre is kell figyelnem
azt hiszem nagyon hálás lehetek, hogy enyém kutyliknál ez sose volt probléma :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...