2012. március 27., kedd

aksik avatása - videókkal


miután megérkeztek az akadályok, mily meglepő, következő nap már ki is raktam egy pályát ;)
mivel most volt bőven akadály (sőt! még ki is maradt + a régik), (ilyen se nagyon volt még :) )
így nézhettem nyugodtabban pályát
végül az első FCI VB válogató egyik pályáját raktam ki (első nap) ;)

egy kicsit most is módosítottam, mivel a palánk (mivel nincs) és környékét (mivel hely sincs annyira) egy kúszóval helyettesítettem ;)
csak h így megy egy jóóó kis 5 akadály ki sprint egyenesen, egy kis cuki kanyarral a végén
-videókon majd láthatjátok ;)

azt hittem azért annyira nincsenek benne buktatók, de még se ment vmi fényesen :')
főleg az első felvonásnál, kissé be kellett látnom h bizony, el vagyok puhulva :/
szóval futhattam volna jobban ;) (bár van ahol meg túl lehagytam őket, az volt a hiba)

de hát nem baj, szeressük a kihívásokat, ebből lehet tanulni :) :D ;)

végül múlthét szombaton is lefutottam
(mivel tesóm lebetegedett anyum kamerázott, akinek ezuton is köszönöm, főleg h teljesen önszántából felmászott és magaslati levegőböl forgatot, vmint Gerda neked is :P bár a mutogatás... :@ )

az már jobban ment, bár akkor meg elkezdtek kreatívkodni kuttyok
mint Linda az elején...
Tapi meg... kb. összes elszálási lehetőség (na jó, csak 2) ;)
nem tudom honnan jöttek neki, főleg h előtte meg érdekes tudta
na de ezek szerint nem voltam egyértelmű...

meg így visszanézve annyira nem is szépen mutogattam és nem voltam mindig a legjobb helyen... (vagy szokáson még, hogy a legkisebb íven akarom őket vinni, amit néha hanyagolni kéne, ugyanis visszafele is elsűlhet a dolog, mert nagyon töri a kutyát) :S
a legnagyobb hiba, amit tudom h annyira nem szoktam (sajnos), most meg h videózás is, haladjunk..
na szóval
eléggé érdekesen javítottam a dolgokat... bár így is kimaradtak a közbeni javítások pár akadályon (nem is vetettem fel azokat), de így is, jobban rá kéne, és nem tovább vinni a kutylikat, meg nem annyira az elejéről...
azóta már jobban oda is figyelek rá ;)

Linda :)

Tappancs :)
(amikor rákapcsol *-*)


ja és köszönöm mindenkinek, nagyon jól esett a sok üzenet, hogy milyen jók az akadályok :)
jó tudni, hogy nem csak nekem, már csak elfogultságból is tetszenek piszkosul
(ja és közben ciki, de kiderült h nem is 15, hanem 14 ugró van >.< :S jól van, én a léceket 15-nek számoltam, azt hittem annyi is van :') )


vasárnap és tegnap pedig lefutottuk vissza fele is a pályát



annyira jó ez a kép *-*
*-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...