2012. március 11., vasárnap

photoshop kezdetek


már egy ideje letöltöttem a photoshop-ot, de csak tegnap, vmint ma csináltam elsőnek
használhatónak mondható dolgokat

van még mit tanulnom rajta, nem egy egyszerű számomra rájönni a lehetőségeire :S
elkezdtem nézni egy oktató videó sorozatot, de nagyon nem köt le, még csak az első pár részt néztem meg (azokat is elég szelektíven :') )


elsőnek egy tapisat dobtam össze (majd csinálok másik képpel, mert egyébként ez nem tetszik, csak már megcsináltam normálisan, így kaptam rá a dologra)
tap1 másolata

majd egy lindásat :)
lin1 másolata

grafikákat szeretnék nagyon csinálni, így szenvedtem ki egy ilyet:
orsi rajzai 069 másolata
kicsi Dana baba (L) :)

vmint Ivettnek is csináltam egy astorosat :)
astoralap másolata

hát elég gáz, még pénteken akartam hozni a még havas! vidit megszerkesztve de ááá, nem jutottam el még most sem odáig o.O :(
jövőhéten még kitaposság a belünket rendesen suliban, meg ugye ment a Crufts is ;)
jaj ezek az obay-os sheltiek :) (L) imádni valóak
(kár h angliában van a kennel :( )
az egyéni agilityt is megnyerte miniben a tenyésztő ;D
(am hihetetlenül sok midi border volt :O o.o -.-" (meg egy kelpie is :O ))

tegnap pedig kiraktam egy crufts-ról lenézett pályát
vagyis annak átalakítását, mert hát nincs ekkora helyem és ennyi aksim

(ó igen, aksijaim....)
12-es helyett pallót raktam, 13-14-et kihagytam, (odaért a kúszó) 16-17 helyett szlalom, 18-19 kihagyva, és a 10-essel ki
hogy új legyen ma pedig visszafele futottuk le
tegnap nagyon ügyik voltak, bár elég necces egy pálya lett, sok megtagadásunk is lett az első körökben, de most legalább nekem is szépen fent volta a kezem, nem tudtam nagyon őket hajtani, mert szűk lett a pálya
ma már Linda kicsit fáradt volt, így ő nem is volt olyan sokat
Tapi ügyike volt ma is :)

na röviden ennyi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...