2012. június 30., szombat

cipővel - német naplónk 2. rész


amint látjátok most elkezdtem egy új sorozatott ezzel, bár ha lehet
más címet adok még mellé, hogy változatosabb legyen, ilyenkor megmarad kis alcímnek ;)


most tehát a tegnapi és a tegnapelőtti napot írom le, még májusi otthoni képekkel tűzdelve, mert így
azokat se fogom hozni soha

még azért megemlítem a szerdai napot is, ahol kivételesen nem mentünk le a partra, nem akartam felsérteni a mancsukat
itt az udvarban voltak elenegve inkább ;)
na meg megdölt az ötletem miszerint nem lakik nagy fekete kutya a hátsó szomszédban, ahol nincs kerítés...
aznap láttam és tényleg jó nagy o.O sztem az a bazi nagy labi akit lent is láttunk már...

jah meg összeszedtük életünk 2. kullancsát is o.O
- Tapi
szerencsére most már úgy néz ki nem lett tőle semmi baja...



tegnapelőtt ebéd után elsétáltunk  a boltba, hátha tudunk venni kutyacipőt - de erről végül is letettem,
ideiglenesben kiszoknikat szerettem volna venni
végül volt cipő is, nagyon megörültem, így vettem nekik azt ;)
de csak 2-2-t, mert csak annyi volt összesen feketében és a méretükben
a többi narancssárga volt, az nem a kedvenc színem, nem akartam olyat venni

ilyenek:
DSCF1799b


DSCF1801

DSCF1800



még aznap le is mentünk rögtön kipróbálni őket ;)

akkot új helyre mentünk, ugyanis nagyon meleg voltk, az emberek megszállták azt a nyamvad folyót o.O
-.-"

az a szakasz nem volt a legjobb, kissé meredek volt a part, a víz is mélyebb volt
de ami a gáz volt, h saras, agyagos és csúszott is :/

nah mind1,  a lényeg h elütöttük az időt és lehültünk ;)

a csizmák védtek, csak az volt velük a baj h drága kutyuskáim úgy használják, hogy
állandóan fel kell nekik húzni :/ ezálltal azt is  figyelni h el ne haggyák...


na de elhagyás... siettünk haza, mert utánna mentünk vendégségbe
én persze úgy számoltam ki h éppen hazaérjünk...
már fordulnunk le, amikor kiderült h tesóm vhogy félúton úgy döntött neki csak 2 cipőt kellett hoznia és
elhagyta...
persze ez csak úgy derült ki h biztonság kedvért megkérdeztem nála van-e -.-"
szerencsére végül meglettek ;)

DSCF0317  DSCF0322

tegnap is meleg volt és lementünk ismételten a csizmákkal úszni
az emberek megint ellepték
és persze a legjobb helyen vannak a legtöbben...
tökre gáz - később visszatérek rá...
végül kb. fél óra járkálás után észrevettük h  a legjobb hely, legjobb pontját elhagyta egy csordányi fiatal, így gyorsan le is csaktunk rá
szupi
fel a csizmák és go víz
Tapi behülyült, nem akart belemenni...
végül helyre kellett raknom, majd réjött h ja ez tényleg jó...

DSCF0327 DSCF0320


közben jöttek tőlünk nem messze babával...
oké...
na de a "problém":
jött két kiscsaj, tényleg eléggé kicsik még
fürdőruciban ők is persze, meg minden -.-"
kérdezik én kutyám-e
-ja
mondott még a tesója vmit, nem értettem
aha, biztos...

aztán jött az apjuk a csöppnyi tesójukkal :o)
roppant okos mit ne mondjak

mert ezeknek annyi eszük van, hogy itt fekszenek ennek a fos kis víznek a partján, kisgyerekek ugrálnak benne fürdőrucival vagy éppen anélkül -.-"
cöh

DSCF0330  DSCF0329

aztán apuka...
igen, vmit mintha mondogatott volna h 3 gyerek, meg kutyák, ki, aztán h nem értem...
mert h én nem néztem oda, meg kutyákhoz beszéltem
úgy se értettem volna, meg hallhatja h nem német vagyok, mit pofázik nekem
a kiscsaj is he', nem figyelek, ilyenkor ugye max. arra a beszédre kapom fel a fejem amit értek, de hát olyat amit nem...
szóval lehet h nekünk pofázott, de szarom le
ez amit lehet látni: NEM STRAND
mások is úsztatnak itt persze kutyát, meg persze egy csomó kutyát sétáltatnak itt
mit kell itt lubickolniuk he' -.-"
ilyen felelőtleneket, meg gusztustalanságot h ebben vannak
(ja meg persze direkt nem megyek emberek közelébe, főleg nem kisgyerekesekhez, a víz is ellenkező irányba folyt, nem miattunk piszkos, ez egy nyílt víz ha nem venné észre a bolondja
- am meg kutyáim több oltást kaptak mint az ő kölyke, szóval ennyit erről is...)

nem szeretem a negatív energyit, szal jeleztem tesómnak h ideje odébbállni...
így tehát mehettünk a legtávolabbi részre, de nem baj, ott legalább jól elvoltunk magunkban, más
emberektől távol ;)
nem is volt semmi gáz
Taplika már ügyi, tökre jól úszik
na meg Linda is egyre jobban rákattan a dologra, ő is szépen, TAKTIKÁSAN úszik :D
szegénykét eléggé viszi a nagyobb ár, de nem vészes, hosszú a part, a víz meg sekély
át tudok az egészen símán sétálni ;)
az én kis kutyáimnak meg így tökéletes
csak a sziklák, kövek ne lennének :/
de talán most a cipelőkkel jobb lesz

DSCF0344  DSCF0331


Linda már vetődött is egyet a vízbe
de a hirtelen mélyülést még nem szeretik, jobban szeretnek elsőnek belesétálni és útánna váltani úszásra

DSCF0348  DSCF0333

DSCF0332   DSCF0323

jobb alsó tapis képnek gépen úgy megörültem, azt hittem tök jó lett, aztán nagyban kiderült h egyáltalán nem :(


DSCF0408   DSCF0425

DSCF0410   DSCF0426

DSCF0411   DSCF0427
khömény(mag) :D
Linda meg benyomta a szundit :) (L)

DSCF0413   
DSCF0414

vidd innen azt a szaros kamerát... !
DSCF0416

fullra cukííííííííííííííííííííííííííííííííííííí *-*
DSCF0402

DSCF0403

DSCF0418  DSCF0420

DSCF0424


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...