2012. június 16., szombat

kisértéses vacsora





így is van egy csomó dolog amiről írhatnék, de a mostani vacsiról írni kell :D

ma a szolnoki versenyről akartam, de a holnapi nap előtt nem akartam kis lelkemnek azzal ártani,
tehát jön a mai nap
tegnap előtti edzésről majd lesz még vidi is

ma Lindával agilityztem egy kicsit, mert szegénykémet itthon kell holnap hagynom, ő nem
jön velünk :S

a mai vacsit is gesztus vacsorával végeztük
tehát dolgozniuk kellett némileg a kajáért, nem csak úgy naturban, tálban kapták
Tappancs drágát kicsit helyre kellett rakni, leteremtettem a földre
egy marék kaját ledoptam mellé
úgy hagytam ott
nem kellhetett föl
közben Lindának gügyögtem
simogattam, felvettem

eközben Tapinak maradni kellett és maradt is
mellette a kaja

most jó volt, még Linda se ilyedt meg, mert persze ő jó kislány volt ;)

azután magamhoz hívtam Tapit
futás
jó, gondoltam - akkor most egy kis engedelmes
ment szépen, nem  a max. lábamra csavarodásos követés, amitől már lépni nem tudok, de szép volt
egyből vittem és mindezt a kaja mellett
átmentünk a kaján is
semmi, csak RÁM figyelt
ültettem, fektettem
nem is szimatolt, le se pillantott
pedig nálam SEMMI
lábainál meg egy marák táp
és mint már írtam, FEKTETTEM is
fekve, totál ott volt nála
tuti érezte
de nem,  ő figyelt

jutalomból megehette mindet

nagyon büszke voltam rá, hisz nagyon kajás kutya és nagyon érzéken rá h mi van nálam

mindig így viselkedhetne :)

azt hiszem ezt még gyakorolni fogjuk és ezzel meg is van a nehezített koncentrációs gyakorlás ;D
szuper


ja meg előtte még furminátoroztam is, már tök vékony nyaka van és látszik h kisebb lett a feje XD
haladunk
Lindát majd legközelebb, most már tényleg ;)



a holnapi napot meg már nagyon várom :)
azt hiszem ki is próbálom és a fent láthatóval fogok kezdeni ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...