2012. június 12., kedd

TordasZoo Agility Vizsga '12


hmmm... kicsit rég volt már, vissza kell emlékeznem...

523016_407499312606194_100000383860169_1276944_1789316759_n


nos szóval 2012. 05. 20., Gyúró ismételten, első agility vizsgánk
régóta szerettem volna már vizsgára menni, pl.: már tavaly nyáron is...

(azoknak akik nem tudnák:
agility vizsga: végül is egy síma verseny ez is, csak 3 agility futam van (ugye ennyi hibátlan kell egy szintlépéshez), ezzel jobban biztosít a versenyzők számára szintlépésre lehetőséget, akár így egy nap alatt is)

292519_407499385939520_100000383860169_1276946_62884210_n


sikerült, összejött

mivel nem voltak most előttünk kezdők, sőt A1 minivel, ráadásul vmi Szappanos Petra-Linda párossal kezdtek, ezért jött a jó kis régi szokás... qva korán kelés/indulás o.O
nagyon örültem neki...
utálok korán kellni...

ez még a kisebb probléma lett volna...
a fő probléma abból adódott h...
h... az a rohadvány nap...
baromi meleg volt
ősi ellenségünk
jelentős hatással a sebeséggünkkel már akár kisebb mennyiségben is...

de nem, ritka meleg májusi nap volt
a karom is leégett, úgy, hogy még most is látszódik a hirös agis póló ujjának hossza a karomon 



ja és az odaút, hát h is mondtam?
"nem mindig tuttuk merre megyünk"
szép kis megfogalmazás :D
nem, nem tévedtünk el, nem
csak... tettünk egy kis kitérőt ;)
okosügyes GPS ;)

azt hittem késni fogunk - ettől kissé ideges lettem, mert hát
mi kezdtük az egész napot, az egész vizsgát

de bőven időben odaértünk ;)

nem szeretek kezdeni, mert máskor már szar volt a fotocella nálunk is -> újra lefutás
(ami annyira nem is rossz, sőt :P Ö
meg előttünk lévőnél is volt már ilyen

de mint két kutyás egy kategóriában...

1__129_


az első futamok még így visszanézve annyira nem is vészesek, sőt Lindára még büszke is vagyok!
hibátlanok lennek, "csak" időhibánk lett egy kevéske

MIIIIIIIIIIIIIII???
Lindára büszke???
helyesbítek!
qvára büszke vagyok ráááááááá!!!!!!!!!!!!
h miért is?
ugye egy újabb ok az elsőnek futás örömeihez:
ott maradt a szlalomban!!! a szám, pont a bejárat tövében, DE Linda így is HIBÁTLANUL teljesítette!!!
nem zavarta be!!!
ezt már futam közben észrevettem és mérhetetlenül büszke vagyok rá!
ügyes csajszika :) (L)

nos tehát így az első futamok:
Lindával egy 5. helyhez volt elég
Tapival pedig a 6. helyhez
- ismételten népes mezőnyünk volt-

Tapika meg szégyelheti magát, nem erőltette meg magát


579551_407495559273236_100000383860169_1276898_1332138273_n
(becsukott szemmel :P )

közben bedobálgattam őket a mesterséges, ásott tóba, ami a pálya melett volt, attól elkerítve
"nagyon élvezték" szokás szerint
Tapinak sikerült is meglépnie, amikkor Lindával "gonoszkodtam" mások meg jöttek be a kapun
azért is szartam be, mert a lovak meg ott voltak közvetlen egy szalaggal elválaszva csupán o.O
szerencsére eszébe se jutott hozzájuk menni
-ez kellett volna még csak

a 2. agi futamot már osztrák bíró bácsi rakta
jól bemutatkoztunk neki
gondoltam "vagánykodok", merész leszek, labdával "megyünk" a pályán
egy ismeretlen megkértem hagy adjam neki oda
gondoltam jó lesz
jobb lesz

volt egy szlalom és ugró gyakorlásnak
azon ment
bevizeztem

na go

551781_407495495939909_100000383860169_1276897_174282714_n


hát... totál überkolosszális égés
Linda baromira nem akart semmit csinálni o.O
kúszóval záródtunk ki, ami a 3. aksi volt
nem akart az istenért se belemenni
ott szenvedtem
meg is fogtam
mert hát ha azt mondom h kúszik, akkor kúszunk...
hát... ő sehogy se kúszott
még 2,3 aksi
palánk...
fent maradt a tetején
se le, se vissza se semmi
ugrálhattam, tapsolhattam, hozzá nyúlhattam, biztathattam
már a bíró is segített
-mind hiába
végül amikor már totál lesült a pofácskámról is az a maradék bőr lejött őfelsége és húztunk le
a picsába a pályáról...

nagyon szarul esett
utánna közvetlen játszottam vele
-nem tudom... én nem akartam negatívan hatni rá, hanem h happy ha lejövünk, versenyen lenni JÓ
de mondta egyik ismink h neki olyan mintha megdicsérném...
hát... ezen a ponton elbizonytalanodtam...

szarul éreztem magam nagyon...
még vidítani se hagytam magam, mert akk is csak arra gondolok h miért vidítanak...

de nem siránkozhattam, mert basszus, nem sokára már jöhet Tapi
nem omolhatok össze...



Tapikával gondolkoztam mi legyen... mivel menjünk...

hát... végül kaját választottam, nem mertem...

lassú volt, de hibátlant mentünk
vagy inkább hibátlant ment, de nagyon lassú volt
egy pillanatra meg is állt bennem az ütő, mert a palánk tetején megállt egy kicsit ő is
na mondom ne, ne csináld velem te is...
végül aztán nem, végig döcögtünk

az érdekesség az volt, hogy olyan pallómán, hogy azt vettem észre, hogy a zónásoktól "begyorsult"

am lett még egy szlalom hibánk is, de úgy is bénák vagyunk, tehát vajszívű biróbácsi nem intette be nekünk
csak időhiba lett beírva
ezzel 8. hely


egyébként érdekesnek mondható volt a bíró
pályabejárás közben mindenki rinyált, h hú, ez A1-es??? meg h milyen nehéz

a 3. pálya lett a legnehezebb, ott necces volt egy hinta fejelés, azt hittem én is fogok :D
v a jó kis palló meletti kúszóban felbukás ;D kizárással ugye ;D
de nem, se én, se mások
a pálya nehézsége nekünk meg ugye nem gáz, könnyű, nehéz pályákhoz vagyunk szokva
a motivációval, sebességgel vannak annál nagyobb problémák :/

na de, mint írtam, nehéz pályák, de a beintéssel annál vajszívűbb volt, nagyon elnézőnek mutatkozott

1__130_ (1)

hihetetlen módon, és jó
én is örültem neki, és pozítivan éltem át teljes mértékben
az előző hihetetlen nagy égés után sikerült összeszednem őt, és egy jót futottunk ;D
ez eléggé váratlan volt sztem :)
büszke voltam rá
sajnos rosszul lett felvéve, így csak az van meg, ahogy lefutunk >.<
nyááááááááááá
1 megtagival
9. helyet sikerült bezsebelni vele

Tapi elég jó tempót diktált...
egészen addig, amíg a szél be nem fújta az egyik rajtszámot, amit ő kissé tanulmányozott kocogás közben
na ezután már csa kocogott, belassult
- fene a fejit :P
vmint hozzárakot még egy megtagit a végén, ezzel 8. hely

és akkor a hiányos videók:
Linda


Tappancs


szóval kéne valaki aki fenéken billent futamok előtt, esetleg egy kis lelket is öntene belém,
feltöltené a kutyáimat
jelentekzőket várok! :D ;D
nagyon rám férne!!!

550640_407499355939523_100000383860169_1276945_1023026747_n

Jenni fotózott, így lettek jó képeink
a baj csak az, hogy energia nélküliek :/
 de ez sajnos nem az ő hibája, köszi szépen Jenni őket!!! :*

bár ez Lindáról tökre megtévesztő, olyan mintha futna :D :P
181212_407495622606563_100000383860169_1276900_1079244005_n

amúgy meg vagyok velük elégedve
rájöttem, hogy Tapival is totál jól sikerült behozni szicializációs elmaradásunkat, egy rossz nézése nincs
senkire sem
ha ezt összehasonlítom a régi énjével...
hatalmas a fejlődés!
Lindánál meg alap, jó kislány

Fénykép0205

Fénykép0204utánna (meg közben is egy kicsit, h ne fáradjanak le) végig velem voltak, szabadon
a sátorban, melettem, sátor előtt, mikor hol

végül is miután lementek a futamok alig voltak ketrecben, pórázon

tökre kulturáltan viselkedtek, semmi baj nem volt velük
:)

ha meg elmentem követtek ők is

találkoztunk még aznap sok idő után Annamarival is
ott voltak Noémiék is
mind2-en gyönyörűen mentek *-* hajrá sheltiek!
meg Evelinékkel is :)

Fénykép0206


tökre irigykedtem az A2-esekre, 3-asokra, náluk már hüsibb volt
én is akkor akartam volna :P
bár az meg már a másik véglet, addigre beféradtak voltan :/

történt még egy elég érdekes dolog...
főleg vki a 2-eseknék, 3-asoknál volt a hunyó...
kaját! ismétlem, kaját! vitt a pályára vki :OOO
még ilyet
és a nyominger el is szórta, ezzel mások kedvét tönkretéve, meg persze igazságtalanság
nem csak miattuk, hanem azért is mert az a személy szegényke kizáródott....
:/ :(
azért ez eléggé nagy pofátlanség ám...
ennyi erővel én is vihetnék...
fúúú de h mennénk akkor
-.-"
-főleg mindezt egy már szintet lépettől...
hát még ilyet...

eléggé későbe nyúlt a verseny

(még a sátorösszahajtás volt szép :D
h ne nyúljunk bele a sötétbe Eryvel időben elkezdtük, nem sok kellett, mire jött a "nehezebb" része, egy hapek odajött h segíthet
XD na mondom ennyi bénák vagyunk, ennyire rossz volt nézni?
hát... -azt mondja - látta h nem voltunk teljesen biztosak magunkban
így gyorsan össze lett hajtva :) )

na szal késő, sötét, verseny vége
persze ez engem nem zavart
csak! h későn értem haza, még így is h anya elém jött, sprólolva fél órát
fél 12-re értem haza...
féradtam, meg minden...
ááá így elhasználtunk egy szülői igazolást, nem mentem másnap suliba
ennyi


de dzsönyörűűű ^^ :P XD

179575_407499442606181_100000383860169_1276947_1941975359_n

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...