2012. június 14., csütörtök

rendelhető grafikák készülőben... :)


nos lassan azt hiszem elérkezek arra a pontra, hogy elkezdek majd szépen rendeléseket felvenni
(már ha lesz egyáltalán érdeklődő rá)
a grafikákra :)
kíváncsi leszek erre az egészre...

bár addig még akad tennivalóm bőven, de inkább azok már a marketing, az elérhetőség, mások számára átláthatóság lesz, tehát igazség szerint már akár most is tudnék felvenni

de addig is én lekiismeretesen gyakorlok és próbálok minél különfélébbeket, minél jobbakat alkotni

lin2 másolata

igazság szering a 2 legújabb munkámat szerettem volna most megmutatni, de nem látom, hogy
az előzőeket is felraktam volna márlin2b, tehát azt hiszem azzal is el vagyok maradva

lin2c

így most többet fogok mutatni ;)

lin2d

itt éppen a felépílő fokozatokat lehetett látni ;)

igazság szerint azért is mentegetem így le, mert véleményem szerint már az első képtől fogva jól néz ki, használható :)
már a mögött is sok munka van, meg hát az az alapja


vmint talán még a színes hátteres profilt se mutattam

linda4
szintén Linda :)
linda5

ez nem kutyás, hanem csak montázs
sulis versenyre készült(nagy kalandú kép o.O ) ;)

mesevilág


egy színtelen ugróka
ugro1b másolata
színnel

ugro3 másolata
kutyával
ugros1 másolata
színnel és kutyával
ugros3 másolata



vmint korábbi tervek alapján egy agilitys név kép :)
wip2
képpel
wip3 másolata


ebben van turpisság rendesen, de nem hívom fel rá a figyelmet, volt vele dolgom nem mondom
nem csak spontán kívágásról van szó




nos, vélemények? :)


egyébként én már átírtam a gallerys album leírását is, vmint a "grafikák" fejlécet is, itt blogon ;)
lessétek meg azokat is!

http://gallery.site.hu/u/Szappanos_Petra/vegyes/ps/


http://www.tapi-lindi.blogspot.hu/p/grafikak.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...