2012. június 25., hétfő

utolsó edzés Mo.-n JEO előtt


ugyan tegnap indultunk Németbe (igen, sikeresen megérkeztünk azóta, és (csodásan) el is telt azóta az első napunk)
de előtte még "belefért" egy edzés is ;)
-(elsőnek úgy volt apának úgy is lesz dolga nem messze, de végül ez miatt csúszott az egész indulás)
egy számunkra utolsó a junior EO előtt (legalábbis Magyarországon)

IMG_6547
még 2010-es kép...

korábbanra lett rakva az edzés, meg péntek óta enyhülés volt, de az időjárás így se volt kegyes, meleg volt eléggé...

az első körök nem is voltak jók

bár Tapit nem tudtam se bevizezni, se jobban összeszedni előtte, mert mi kezdtünk
miután ritka fos produkciókat mutattunk a pályán - én nem is tudom mi volt, volt amikor már csak leálltam a pályán és néztem h he' -pedig ilyet nem szoktam

fúúú de utánna olyan szépet ment *-* na az már jó volt :)

Lindánál szint úgy, eléggé fos teljesítmény...
fel is merült ismételten a lenyírás téma :/
nála már sztem az is látszódott (sőt sztem ez volt a fő probléma), hogy mivel a szombati nap volt
az utolsó otthon edzési lehetőségünk, én ugyan nem raktam ki a szivatósabb, kinézett pályát, de
a fentlévőn még mentünk...
tehát nem kellett volna reggeli edzés előtt még nekem pluszban előző este is edzenem...

de azért vmit produláltunk

2 részletben futottuk a pályát, 2. már sokkal jobban ment
akkor már be is vizeztem őket a jó hüsi vízben
-ja igen, én is rákészültem, úgy volt lesz medence még az előző napi buliból edzésen >.<
meg pakolás, ami tök jó zavaró tényező lett volna
vmint én is olyan kis happy ugrálósan vidáman mentem mindkettőjükkel és azok
is már viszonylag szépek voltak
vagyis inkább nem szépek, hanem olyan jó kis pörgősek, kisebb hibáknál nem álltam meg, csak élveztük :)
és ki is derült h ezt kell nekem, élvezni a pályán töltött időt és mindig is így állni hozzá
-nem is értem h engedhetem meg magamnak ennek hiányát

volt, hogy rögtönöztem is, ráadásul hátsó kereszttel és elvileg föl se tűnt h azt nem úgy akartam
-v csak a többi szar kivitelezéshez képest már fel se tűnt XD



valamint végre láthattam, megsimizhettem Annamari kis puppyját is :)
kis imádnivaló vattapamacs *-* nagyon édes, de tényleg :)
örülök h végre láthattam élőben is ;) belevaló kis kölyök

szóvak röviden, palánk alatt hűsölve így telt ez az edzés ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...