2012. június 19., kedd

Retro Agility Party '12




négy évvel ezelőtt, 2008 júniusában nyálcsorgatva, ámulva léptem be a Szolnokon megrendezésre kerülő IABC versenyre
akkor még nem tudtunk járni edzésekre sem sajnos...
nézőként mentem ki, az volt az első verseny amit láttam, nagy élmény volt számomra, főleg h egy rangosabb, nemzetközi verseny volt (így láthattam olyankokat is, akiket előtte csak videókon csodálhattam)
lenyúgözött és már akkor szembe tűntek számomra a hiányosságaink, már a szocializációt is beleértve, az ott jelenlévő kutyákkal szemben...
(ezután kicsivel kevesebb, mint egy év múlva kezdtünk el edzésekre járni)



nos azóta nem volt sajnos Szolnokon verseny, de idén újra feléledtek, így megrendezésre került a Retro Agility Party elnevezésű verseny
mint már 2 bejegyzéssel ezelőtt említettem kihagyhatatlán ajánlat volt, valamint az előtte lévő idegenpályázásról már írtam is



a helyszín ugyan az volt, mint 4 évvel ezelőtt :)
igaz a mostani pálya egy kicsit arrébb lett felállítva, de a szállásunk ajtaja a 3 IABC-s pályák közül 2-re nézett :)
csodás érzés volt végre a saját kutyáimmal ott lenni és versenyezi (L)
(sőt 2008-ban még Linda nem is volt családunk tagja)

valamint a jó, frissitő, hosszú és mély alvás után, nem kellett hajnalban már kellni, és most elég volt csak gyalog mennem egy versenyre :D
hisz csak keresztűl sétáltam ahol régen a 2 pálya volt :)

5 kecskeméti képvileste magával (7,5 + 1 kutyával)


sanyarú sorsú mudi :P 
            

kis sikerekkel, de próbáltam fotózni is

sajnos az előtte nappal ellentétben már meleg volt aznap :S

de a fő probléma nem ez volt végül is, hanem én
olyan pancserságot követtem el h váááááááááá
még mai napig mérges vagyok magamra

  

elsőnek (a kezdők után)
open jumping futamok voltak ;)
Tapival kezdtem
viszonylag elég ügyike volt, A1-es mini bontásban meglepetésemre be is zsebeltünk
egy első helyet

   

mindeközben még mindig folyt a kemény megterhelés egyeseknek   
   

nos ezután jött az egyvérzésem...
(képletesen persze)

Linda HIHETELENÜLSZUPERÜL ÜGYES VOLT
nos tehát bénaságom csodálatos esete volt az open jumping futamunk
amikor ügyesokosan kizáratom magunkat azon a versenyen ahol Linda a meleg ellenére hihetetlenül jó teljesített, eddigi legjobban!!!
ráadásul ilyen alapvető bénázással, hogy csak előkaptam a ketrecből miután lejöttem Tapival és ELFELEJTETTEM levenni azt a rohadvás nyakörvet o.O
(múltkor Krafton csapattársamat is kizárták emiatt, még izétem is h ááá, hogy lehet elfelejteni meg minden
(bár ő állította h nem tud róla, meg neki le van vágva a kutya szőre és piros nyakörv volt rajta))
persze fekete nyakörvünk van, miért is ne...


voltak a futamban necces részek, de csinálta, figyelt és szuper volt

a végén félfüllel azért hallottam a kommentátort, amikor még ő se tudta mi gáz van
egyből elkezdett kattogni az agyam h mit csesztem el, szlalom necces volt, kissé hamar franciáztam, de megcsinálta, nem hagyott ki
akkor mi lehet a baj...
persze eközben mi mentünk a pályán miközben én ezen agyaltam

és akkor meghallottam...
mintha szíven szúrtak volna...
néztam h mit rúghatnék fel, vagy mibe verhetném a fejemet
de ááá itt a kutyli is, meg kéne dicsérni, meg összekaparni magam a fölrdőr
de úgy fájt :'(


szóval igen, vérzik a szívem azóta is, na meg a falnak rohanás
igen, mert hogy amúgy az egy gyönyörűséges ELSŐ HELY (lett volna)...


de az agility futam is gyönyörű volt, az már 2. hely :) (L)

Linda véleménye hülye gazdiról    



eközben folyamatosan ment a kemény terhelés :P 



azért 2 futam erejéig fel kellt :P 
  


de persze amint végeztek... 
 


persze pont most összetettben díjaztak csak, mi meg viszont buktuk az összetett első helyet is...
na ne értsetek félre, baromira büszke vagyok rááá, ilyen melegben teljesített a legeslegjobban, IMÁDOM
csak magamra vagyok mérges kimondhatatlanul... ;)

  

Tapika szintes agilityje viszont nagyon nem sikerült jól
így vele is buktam mindent, hisz az 1. hely elrepült a DIS. mellett neki is...

bár alig volt az A1 minik közül aki letudta futni
nekik is betett  a meleg, időtúllépések, szenvedés, sérülés (asszem)
szóval mi még viszonylag jók voltunk
de nem is ez volt a baj, sztem jó futam lett volna

nálunk a fő probléma az volt, hogy elsők voltunk, a fotocellán meg átnyúltak előttünk, mielőtt indultunk volna... (le volt esve a léc - vidin látszik is)
szóval elindult a fotocella, még mira leállították és újra lenullázták,
visszacsinálták jutalomfalat és játék hiányában a melegen totál szétesett, hiába próbáltam közben fenttartani a figyelmét... :S
(a szakád is amiatt van, hogy aki kamerázott azt hitte lejövünk)

szóval nagyon sajnáltam azt a futamot :(

most már direkt későn veszem őket elő, erre a kapkodásban rajta hagyom Lindán a nyakörvet, Tapival meg szarakodnak előttünk
nem  hiszem el

Tappancs:


Linda:

(L) :'(

valamikor most már adjanak pancsersági díjat nekem ;D

(tényleg, volta külön díjak és szórakoztam h
most következik a legpancserebb agilitys díj tulajdonosa - Szappanos Petra
^^ ;D )

amúgy Orsi mondta h terelésben elvileg tényleg van vmi citrom díj a legbénábbaknak, tehát megyünk terelni ;D
az kell nekünk
ott végre értékelnének :D
XD

   

  


felvettem edzőmet:
http://youtu.be/B-toXYrUjBg

és Thomasékat:
http://youtu.be/_JyE2fWi1p0

próbálgattam benne a lassításokat is ;)
viszonylag jók lettek, jó felvételeket csinál a gép
(csak a szakadások :/ )

nadzson



összes kép:
http://gallery.site.hu/u/Szappanos_Petra/agility/v/ret/

kaptam egy ilyen energia nélkülit...: 




meg egy nagyon nagyot rólam  




ez amúgy akkor készült amikor Orsit és Renit néztem pályabejárás közben
ugyanis én segítettem nekik az agility futamjaikat bejárni
azt hiszem jól jártam velük, hisz Orsi a 2 kizárása után Masnival futott egy hibátlan 2. helyet
Wippel pedig (a 2 verő miatt) egy 5. helyes full legjobb időt
Reni Szöcsivel egy hibátlan 1. helyet, ezzel ők összetett 3. helyet zsebelték be (2 border mögött)


nekem szóval tetszik ez a főnökasszonyos kép, így játszottam is egy kicsit vele :D :P XD
rapn

rapn2





a SZTÁR  
 na igen, voltak TV-sek is
jöttek kamerázni a pálya szélén lévőket is
Masnikát vették fel
na én meg erre "véletlenül", PONT akkor bementem kicsi cuki kutyuskáimért a sátorba és előttem őket
szépen fel is vettem őket az ölecskémbe ^^
és mit adj isten a kamerás néni visszafordult és felvette őket is...
fene a kis számító fejemet 3:) :P
(am szívtam, mert nem kerültünk bele :P )





















Orsiéknak fotóztam is
bár a fényviszonyok azt hittem jók lesznek az árnyékban, tévedtem
így nem jött össze
   


  


tipikusaninteligensborderállat  avagy a rosszul elkapott pillanat  :P 


futamok után lementünk a Tiszára úsztatni is
(vagyis a többiek, mi nem :') )
  
   

nem kispályások, ők nagyban játszanak  
   
de há' vizikutya vagy mi a szösz 


a vízimádó részleg   
 
Linda: "he-he, nem vagyok vizes"  
(még   ) 
(mert persze beledoptam őket, ha már az lőző napot meúszták (szó szerint))




még egy kis hülyéskedésem  a feliratokkal és annyi:
hö' , mi az hogy nem a dobogó legteteje???    


"ja hogy ők állhatnak a legtetején, nem mi? " 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...