2012. június 23., szombat

'12. 06. 16. - edzés videó itthon


még egy héttel ezelőtti edzés itthon vidivel

az egyik bírónak a pályája aki a JEO-n fog majd bírálni

ez az:


(jobb minőségben itt:
http://www.eojunior2012.at/deutsch/bewerb/richter/ 2. bíró 2. pálya)

jó kis pálya tetszik, sajnos kirakva eléggé béna lett
a kúszót is genyább szögbe raktam... hát sikerült, elég hülyén lehetett beletalálni

a közepe jó szűk lett

a szlalom is túl közel került, és jó szivatos, eléggé lehetetlen, törős szögben

mutatom miről beszélek:

Linda


sztem a fal zavarta be ahol nem akart ugrani
- de direkt raktam oda, hagy szokják
(meg talán én is  elhagytam kicsit)

Tappancs:



az elején még jó tempóban ment, de utánna utolsó kúszónál az is volt  a baj, hogy pont rossz tempót diktált
küldéshez lassú volt, ha meg befutottam vele lemaradtam szlalomhoz, tehát ahhoz meg gyors volt
(meg én is rontottam valamit, amit ott nem vettem észre- nem volt jó az az ív amin mozogtam )

vmint most tapasztalhatjátok h milyen vagyok pályán, amikor nem nyomja el a zene a hangomat ;)
tüdőkiköpés :P


amúgy kissé fos vidik lettek
most a melegben jobban mentek sztem ;) sokkal gyorsabbak


ezen a héten még orrba-szájba edzettünk
(már amikor tudtunk)
(h miért majd holnap megtudjátok :P ;) )
ugyanettől a 2. pályát is karaktam
hát...
be kell valljam...
baromi jó pályák ezek *-*
nem szoktam beleszeretni pályákba, meg h tetszik - nem tetszik
de ebbe totál beleszerelmesedtem *-*
nagyon
kár h nem lett felvéve, de még majd tuti kirakom máskor is ;D

tegnap másik bíró kissé szivatósabb pályáját akartam kirakni de nem jött össze...
Tapi kicsit rosszul lett délután így hagytam
nem tudom, lehetséges h a meleg tett be neki
bár csak kis ideig köhécselt, meg el volt gyengülve, előtte utánna semmi baja nem volt
kapott plusz kaját, szőlőcukrot meg sunyiban plusz vizet
hát nem tudom... főleg nála még nehezebb, mert 50 lapáttal rárak -.-"
mindenesetre én nem hiszem el h egyik percben még nem bír felkelni, utánna elmegyek és símán felugrik...
szóval bűzlik a dolog, de hagytam pihenni, így nem raktam ki...

na majd még talán ma...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...