2012. június 2., szombat

Orsiékkal edzés


nos hát kb. több mint egy hónappal ezelőtt eljöttek hozzánk Orsiék Wippel és Masnival
agilityzni :)

nagyon vártam már :)

vmint Orsiék így idegenpályázhattak is verseny előtt ;)


előtte mi még elmentünk fagyizni ide heténybe
mivel kutyák hisztiztek is, meg végül is miért ne
ők is velünk tartottak, ennyi nem fog megártani edzés előtt-gondoltam

nos ez meg is volt, Connytól még Linda is kapott egy kis fagyit XD

aztán hazajöttünk, és... na mind1, elmentünk még egy körre...
végül az a kör több, mint fél órás lett, és melegebb is lett

na fain o.O azt hittem itt lesz elrontva minden...

kivételesen nem volt semmi gáz közben, sőt még viszonylag kedvesek!!! is voltak az emberek

mondták h megitatthatjuk őket, akk apa is beszélgetett egy bácsikával...

meg is lepődtem, bár lehet h mindez azért, mert hatalmas bandaként vonultunk (meg h nappal volt)??? nem tudom...


az utca felétől kb. már futottam, mert közben meghozták Orsiékat is <3 :)


úgy terveztem, hogy már előtte kipakolok, de így abból a tervből se lett semmi...

közösen pakoltunk

a pályát Orsi tervezte :D
edzés Orsiékkal

sztem fain :)
(sőt sokkal jobb, mint egyes nagyon ügyeseké ;) )
igaz nem teljesen így raktuk ki, kicsit módosítások kellettek, de nem sok ;)

vmint palló felmenethez zavarásként egy kis kúszót raktunk ki


nagyon élveztem :) jó kis délután volt nagyon *-*

elsőnek felváltva mentünk a saját kutyáinkkal, majd csere! :D

és ez volt a (mondhatni) lényeg! :D ugyanis erre vártam már nagyon régóta, agilityzhettem
WIPPEL *-*
Wippet ugye (remélem) nem nagyon kell bemutatnom, egy nagyon brutál kutya, full ISD-s munka
vonalú border *-*
aaaaaaaaaaa (L)
(talán meg is merem kockáztatni, hogy a legkeményebb border kicsiny országunkban ;) )

közben kapott Orsi egy telefont h ugye, jöhetnek érte, így a cserés negyede után, kapkodó üzemmódba kapcsoltunk, és siettünk, hogy beleférjen!
(ez ugye mondjuk talán nem a legszerencsésebb volt :S)

nos és akkor az ok, amiért eddig nem tudtam megírni ezt a bejegyzést... :
videóztunk végig ;)
csak h Orsiéval és ő csak most (pontosabban, PONT a szülinapomon) szerkesztette meg őket ;D

elsőnek egy Tapis:

nagyon büszke vagyok rá, előtte ugye sétáltunk a melegben, és ő ennek ellenére (viszonyleg) tök gyors volt :D *-*
ezen meglepődtem, pedig azt hittem ezzel el lesz rontva az egész...

Lindával:

rá is ugyan ez vonatkozik, SŐT!
(talán még gyorsabb is volt Tapinál?)
vele azt hiszem elsőnek le is daráltuk hibátlanul :)

Orsi és Masnika :)
(sheltie)


Orsi és Wip az én pályámon *-*

szinte megtiszteltetés, hogy egy ilyen nagyszerű kutya (na meg Orsi is :D mert hát egyre profibb a csajszi is)
koptatta mancsival a pályámat :D
<3 <3 <3
az a zóna is *-* lapul rendesen :D


majd a cserék :D

Orsi Tapimmal


olyan jól esett, amit Orsi mondott, szóval le is írom :) bocsi
"Olyan fura, hogy kicsi, és mégis ilyen gyors!"
:D

én Masnikával :)

és he-he :D Petra végre sheltievel nyomul ^^
(vele már régebben mentem pár aksit :) még tavaly vmikor... asszem...)
itt már megvolta  kapkodás :')
meg szlalommal is szenvedtünk (2. kör, nem látszik)
én meg csak h Müködsz Masni??? nem akarta levenni, mit akarok XD
Orsi is csak kinevetett XD :P
(bár nem értem előtte, meg miért ment símán)

Orsi Lindácskámmal :D

az a franciázása kúszó előtt itt is *-*
gyönyörűűű
(ja és azért is lasabb, mert kajával mentek, labdával nem akart Orsinak :/ :P )


ééééééééééééééééééééééééééééés végül ÉÉÉN
WIPPEL!!! *-*


nos hát nem így terveztem :'D bénáztam rendesen >.<
na de majd legközelebb :P alakul az :D
(meg hát kapkodtam is, ami nem a legszerencsésebb ugye, főleg nála, nagyon figyelni kellett
nem is mozogtam, lasítottam, de még a lassítás a legkevesebb, bőven belefért még nála :D )

(bár fordulásnál akár mit csinálok én is, ver :/
:S sajnos
a szlalom utánni részt is a lehető össze módon kipróbáltam (majd Orsi is)
és csak akkor nem vert amikor totál nagy íven, egyenesből lett rárakva, de akkor is a következőt verte a kanyar miatt...
de akkor is *-* láw van ezerrel
remélem még lesz alkalmam vele menni :D (L) )


köszönöm Orsi ezt a délutánt (is) :)
IMÁDLAK <3 :D




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...