2012. június 21., csütörtök

fujifilm finepix s2950

fujifilm finepix s2950...
ez lenne az én új, születésnapomra kapott gépem
(bár ennek már majdnem hogy egy hónapja, na nem baj :P )



volt ám meglepetés rendesen, nem gondoltam volna hogy kapok egy komolyabb gépet

jó hát nem is a legprofibb a kicsike, dehát én is béna vagyok és nem tudok semmit, szinte
még ezen is elgondolkoztam h megérdemlem-e én ezt...



jó hát a neten se a legjobbakat olvastam róla, meg többnyire fikázták, de azért viszonylag jó
korrekt képeket csinál sztem (na meg egy kis rózsaszín zsebgép után...)

DSCF0267

viszont találtam olyan képet ami baromira tetszik, és az adatok között az van megadva, hogy elvileg ilyen géppel készült az is
szóval van remény ;)

DSCF0290

DSCF0240

igaz h az első napokban készültek, de azóta nem is fotóztam a vakító napsütés miatt, szóval fogadjátok sok szeretettel az első képeket ízelítőnek abból, hogy mit alkottunk

DSCF0265

DSCF0271

(ja és már a tortámról készült képek is ezzel készültek)

DSCF0268

DSCF0241

Tapiról lettek ilyen kis közelítések :)

DSCF0244

ez nem az összes, még van "pár", de egyenlőre csak ennyi

DSCF0245   DSCF0292
DSCF0293   DSCF0261

amúgy jól esett, mert a napokban már írtak nekem, hogy új gépem van, mert jók a képek
na ez kicsit azért jól esett :)

bár na, ezek amiket most mutogatok nem tartoznak közéjük

DSCF0270  DSCF0306b


agilitysekből is lett pár jó azért :)
bár nem a legélesebbek, de haladás

DSCF0300B

ja és ezek is első vagy 2. nap készültek már ;)

DSCF0301b


kis übercukiság (L) :)
DSCF0274

DSCF0286

én kis repülő mókusom ^^
DSCF0310b

DSCF0312b


elvetemült fej :P
DSCF0314b

és egyben gyönyörűséges is <3 :)
DSCF0266


vmint hozok pár nem kutyásat is mutatóba:

 (ezt, a képből folyton kiugráló verebet, már a 2. nap tudtam így lekapni)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...