2012. június 5., kedd

International Dog Agility Waving Flag MEP ~


nos hirtelen fel se tűnt h miért is iratkozik fel ennyi amerikai a yt csatornánkra az elmúlt napokban...

pár perce rájöttem, hogy azért, mert 8 hónap után elkészült vmi...

ez:

1:50-1:56-ig vagyunk mi
sajnos nagyon sok a hobbista, otthon ugra-bugrálós benne, de ebben a videóban "mi képviselnénk Magyaroszágot"
ugyan is felkértek rá annó (köszönöm Annamarinak az angol segítséget), hogy ha van kedvem csináljak én is valamit és képviseljem országunkat
én meg miért is ne
am nem is tudtam mi ez, és  így raktam össze h ez amcsiknál ilyen módi, hogy felosztanak egy vidit és mindenki megcsinálja a maga részecskéjét és így áll össze egy közös alkotás

ez pedig egy nemzetközi "agilitys" lenne, különböző országokban "agilityzőkkel"

én ezt csináltam:


bár ahogy látom az eredetiben végül a 2. részünket átadták másnak... (-.-")

ja és ez volt a felhívás

így hátha világosabb számotokra is


nos végül is egy hülyeségnek el megy ez, pár abban a pár másodpercben nagyon sok munkám van és sokat is válogattam, hogy minél jobb és változatos felvételek legyenek



3 megjegyzés:

  1. Ezt MEP-nek vagyis Multi Edition Projectnek hívják és rohadtul nehéz öszsehozni lévén a sok részlet miatt. Szerintem viszonylagj ól sikerült de én nem szólnám le az "otthon" ugrálóskata. Ez arról szól, hogy szerkeztesz egy részt mert jó buli. Nem kell véresen komolyan venni. Én zat kifogásolnám benne, hogy néhány videó minősége borzalmasan pixeles ami ornt az élvezeten :/ Amúgy jó lett a részed szerintem az egyik legjobban megszerkeztett

    VálaszTörlés
  2. előtte nem hallottam ilyenről és nem tudtam h ez így műxik :)
    hát bocsi, de nekem akkor se gyere be, mert a többségük jól elb@ssza a kutyát,(kifejezésért szintén bocsánat,) pl. itt is vannak részek, ahol a kutya számára egészséges ugrásmagasságtól jelentősen nagyobbat ugratnak, vmint a léces se lehet leverni, ami szintén balesetveszélyes
    (tehát itt nem az agility komolyan vételéről van szó ;D)
    (tudom te is otthon űzöd, de ti is normális keretek között, meg azon vagy h tudjatok járni ;) :* )
    de engem végül is nem nagyon érdekel, nem az én kutyáim fognak megrokkani, lesérülni és lesántulni szerencsére :D (csak én azért sajnálom őket)
    hát azért vannak még ott fain szerkesztések, én nem tudom olyan jól használni az extrákat, de köszönöm szépen h így látod :* jól esik

    VálaszTörlés
  3. Lehet,hoyg nem a legjobb a kutyáknak de ők legalább foglalkoznak velük XD. Egyébként lovasból vannak gyönyörü mepek érdemes böngészni unalmas perceidben a yt-t.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...