2012. június 15., péntek

idegenpályázás - Czimre Kutyaiskola


DSCF0688
június 3-án Szolnokon verseny rendeztek
Smartos akadályokat béreltek, amelyek már előtte lévő nap megérkeztek, így lehetőség nyílt idegenpályázásra :)

számunkra ez egy kihagyhatatlan ajánlat volt, hisz Szolnok viszonylag közel van
(többi versenyhez, sulihoz képest)
meg Smart-os akadályok, amiken a versenyek többségét rendezik
na meg a verseny helyszínén, mindezt előtte egy nappal



így tehát 2-án, szombaton délután nem sokkal elindultunk Szolnokra, a Czimre kutyaiskolába ;)
időben oda is értük
még a debreceniek edzettek, így felkerestük a szintén helyben lévő szállásunkat
ugyanis a köv. napi versenyre is nevezve voltunk, így ott töltöttük az éjszakát is



hát... igazán retrósnak mondható volt :'D
de majd a végén kicsit kifejtem bővebben :')

visszamentünk Krisztiékhez
a pályát hagytuk úgy, és már edzegettünk is
eddig tehát 3-an voltunk (Ery, Reni, Kriszti és én)
később pedig még jöttek Editék is és ők is csatlakoztak ;)

mivel főként kezdőkből álltunk, és végül is a hangsúly az új aksikon és terepen volt, egyszerre
többen voltunk fent és úgy mentünk ;)

tök jó sztem h ennyire tudunk egymásre figyelni és nem hátráltatjuk egymást, pörgősen tudjuk csinálni az egészet ;)
junior eb-n tapasztaltam h ez nem mindenhol így van, és egyesek totál leszarják h hol a van és mit
csinál a másik o.O
szembejönnek az akadályon, amin már fent van a kutyád, meg minden...
vááá
az már veszélyes volt...



szerencsére az idő is jó hüsi volt
kutylik mentek



ezt muszály, mert ez Erikát legjobban megfogó kép   :P 

az új gépecskémmel (jaj, róla még nem is írtam :P ^^ na majd..)
megkértem Kriszti apuját, hogy kamerázzon nekünk :)



közben a pálya át lett alakítva, pár aki arréb került, ezzel egy egybefüggő, kissé technikás pályát kaptunk
és azon mentünk
csak h közben el kezdett esni az eső...
nos ekkor én már nem tettem ki veszélynek a gépemet, nem akartam már a 4. napon tönkretenni...
így tehát nagyon sajnálom, de azok nincsenek meg :(
pedig tök fain ment
alig kaptam szuflát :D
persze az átázott zsákossal akadtak problémák, Lindának fel is emeltettem
Tapi meg sajnos beparázott tőle...
végül sikerült koriggálni
( a másnapban meg reménykedtem, hogy nem marad meg benne...)

a videók, amik fel lettek véve
(Reni képeivel, Edittől még várjuk :) )




közben jöttek még terreur tesókák
érdekes, velük is totál jól elfértünk a pályán ;)



ja és én meg próbálgattam fotózgatni, több-kevesebb sikerrel...

azért a Coral portrék viszonylag jók lettek :) és örültem h Erikának is tetszettek ;)












miután végeztünk elmentünk egy nagy közös sétára is :) szuper volt

elsőnek lementünk a Tiszához
többiek fürdettek, én kutyáim meg fostak :P
mivel jól mentek, rendes voltam és azzal is megelégedtem h csak ott vannak a parton ;)

(na meg túl sekély volt a part :P XD )



ezek után mentünk a szabadidő park mellett, egy erdős töltésen, ami merőleges volt
a Tiszára
nagyon szép volt *-*

ja meg közben debreceinektől ránk ragadt egy foxi önsétáltató is o.O
és mivel az én kutylijaim voltak csak a kisebbek nála, totál rájuk kattant -.-"
főleg Tapikámra
v ha tőle elzavartam, akk Lindácskára

ez már inkább a vége felé kezdett zavarni engem




közben Tapi meg alkotott, totál labdamán lett :D

az úgy volt, hogy amikor Editék megérkeztek és guggolva elkezdtünk beszélgetni, neki meg egy jéták volt a kezében
nem nagy, annyira nem is feltünő
erre Tapi meg rávetette magát :O csak úgy
oké, ezt szokta velem is csinálni, de neki eddig idő kellett még megszeret egy játékot
na mondom ha ennyire kinézte magának, megkérdezem honnan van, veszünk
nos Edit se tudta pontosan, meg Szeged...
ok Tapika, még se kapsz ilyet :P



erre edzés végén Edit adott nekünk egy ugyan ilyen koponyás játékot, csak éppen néma, nem csipog, mert elromlott
(nem is olyan nagy baj az :P )
amikor meg folyózás után sétáltunk Edit dobálta a kutyliknak a labdát, de a töltésről erdő szélére
persze a koponyát :P az övékét
( 9 kutya körözött körülöttünk :) )
na és annyi volt, Tapi agya totál eldurrant, átkapcsolt totál labda bziba ^^
a kicsikém rosszabb volt még Murphynél is!!! :OOO
hihetetlen!!!
2x ő kapta el, lehagyva a többi kutyát!
meg mindig lelkesen rohant le a töltésről a drága :)
(megnyugvásomra még kullancsot se szedtek össze)

SDC10143

amikor meg nem lett dobálva Tapika elkezdte követni, majd pár perc után türelmetlenkedve
vuvuzott :P
nézett fel rá
már Murphy is elment, megunta!
de Tapi még ott volt nagyban, kitartóan ^^

közben majdnem lett őzike, nyuszi vacsink...

(eredetileg halászni "akartam", mert gondoltam max. alszunk egy Tisza híd alatt :P )

SDC10142

meg fotózkodtunk, csináltunk rajtolós képeket
(a foxika bezavart, na vhol ekkor kezdtem megunni)

SDC10140

elmentünk még egy horgásztúhoz is...
és áááá
ha rágondolok elfog a röhögés XD
Szöcske drága nem tud úszni tökéletesen
halas tó
úszni tilos tábla
mély, baton part
Szöcske közelít
Reni: ugye nem ugrasz bele?
ahogy kimondja:Szöcske puff
bele o.O
és ááá
az a fej, mint egy ilyett, ázott rókamanguszta XD
beszarás XD
Reni meg persze fut egyből a mentésére :'D

szegényke
de olyan vicces volt XD az a fej
SDC10135

SDC10136




na meg a másik totál kiakasztás az a családi program volt
ami miatt nem is edzhettünk a verseny helyszínén, hanem a kutyasulinál
(még szerencsse h csak egy köpésre volt tényleg, közvetlen egymás mellett)
elején tök jó számok :D
zsír királyság
aztán amikor indultunk sétálni vmi ritka fos koncert O.o
fúúú
annyira nem volt hangja
meg más, nagyobb számokat próbált feldolgozni, de csak az aláfestétől lehetett felismerni,
semmi köze nem volt az eredetihez o.O
a biztosíték kicsapás, ami már fájt, az az volt, hogy a "noszát" is "énekelte"
direkt a félrehallott magyar verzióban
hát... "sajnálom" h nem volt nálam semmilyen rögzítő eszköz és nem tudtam megmutatni másoknak se, hogy mi
fos volt már
(persze távolból, mert nem mentem a közelébe se!!!)




ja meg még a totál retró szállás
külön kis házikóban voltunk
2 szoba, meg fürdő, wc
egyik szobát belaktuk, bár a másikban se volt senki
mivel a többiek levadászták a két alsó ágyat, így vmelyik tetejére kellett mennem
(mert ők kutyákkal aludtak, tehát logikus)
Erika fölött néztem ki
hát... az úgy volt...
h...
volt rajta egy elég nagy LYUK!!!
őőő
ok
másik?
az "csak" ketté volt törve :')
ja meg hagyyán h attól kellett tartanom h oldalt leesek, v esetleg éjszaka közepén beszakad alattam és hahó, jöttem
még a fal lelől is simán letudtam volna gurulni o.O
fain
nos hát nem aludtam vmi mélyen és nem is forgolódtam sokat :o)

folyt. köv. a másnap reggellel, ami a retro kupa napja volt... :)




a kemény, sanyarú sorsú munkakutya :P 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...