2012. június 7., csütörtök

kraftos képek

DSC_0518
kedvenc (L)

még az áprilisi kraft kupáról kaptunk überkirályságos képeket *-*
(persze ezeket is sznapomon vettem észre :D :P )

DSC_0515
(ezzel van kicsi bi-bi számomra, de nem, nem szólok semmit már :P XD :') )

DSC_0516

DSC_0519
a pallósok is tök fainak lennének, csak hát a bealvás -.-"....

DSC_0521

DSC_0523

DSC_0524

DSC_0583

DSC_0584

aha... az amúgy brutálul runningozó kutyáim...

DSC_0587

DSC_0590

am múlt hét hétfőn még elmentünk bikejöringezni
kivételesen, hihetetlen módon nem volt semmi gáz
SEMMI!!!

utánna már nem vittem Tapit, nehogy vmi gáz legyen
aztán nélküle mentünk köv. napokban, még jó h nem mentünk tovább, mert az egyik foston tanyán totál nincs kerítás és a kutyák minden gátlás nélkül támadnak ki... fsza...
-.-"





ma elmentünk fagyizni kutylikkal (meg németekkel)
végig csak Tapival mentem, elején a tépőset raktam rá, hagy tépje, hisz lassan megy majd a tömeg
visszarohantam zacsiért, közben eleresztett, jó akk program változás
feka póráz és nagyon kulturáltam megyünk ^^ ;D


és hihetetlen, összejött, nagyon szépen jött, talán soha így ;)

pedig én is fáradt voltam...
nem gondoltam volna

szóval csak  a kisugárzásomat kellett megváltoztatni és annyi, laza póráz volt végig ;)


Orsi elébb mutatta ezt a fain vidit :)
http://youtu.be/SDbIqKZCUPw
tök jó, elvileg 19 kelpie :D
nagyon fain, hogy ennyi kutyát is simán lehet kontrolálni, és véletlenül se kapnának össze ;D

szuper, tetszik :)

(egyetlen kifogásom max. az lenne, hogy nem személyre szabottan kapják az adagot, de végül is úgy is egyszerre ugranak rá, tehát gyorsan mind, és kb. így ugyan annyi ment beléjük ;) )



és a nadzson lazák *-* *-* *-* *-* *-* *-* *-*

a legjobb!!!!
IMÁDOM *__________________________________*





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...