2012. április 29., vasárnap

Kraft Kupa 2012. április 15.


bénák vagyuk, ennyi...

na jól van, a helyzet nem is volt ennyire vészes a 2 hete megrendezett Kraft kupán részünkről ;)

számunkra ez volt az első h ellátogattunk Tárnokra, ugyanis a tavalyi kupasorozatuk úgy ahogy van kimaradt nekünk...

az idő kissé közre játszott, ugyanis amikor mi futottunk volt a legmelegebb -.-"
hát ja, sajnos az idő nem fog a kedvünkre alakulni...
meg mi lesz később...

lassúnak éreztem őket és nem ilyen eredményeket vártam a naptól...
bár így visszanézve annyira talán nem is voltak lassú futamok
az agilityk még el is mennek ;)

bár ott történt a baj h eleve nem úgy álltam hozzá... nem voltam akkor már formában semmiben se 2 hete legalább :S
meg előző nap délután talán nem kellett volna kimennem még gyakorolni kapcsolatépítős kajálást :S

hajajjaj...

és az időjárás még erre jött rá :/

és akkor a futamok:
(minőségért bocsi, telós :S
Emesének pedig köszönet a kamerázásért )

Lindááá

h azok a kúszó megtagik :@ aj csajszi :S
A1 agility: 7. hely a 14-ből (időhiba)
open jumping: 23. hely a 31-ből (2 megtagi)

Tappancs

az a jumping pedig szépen indult volna
csak h ügyesen kizártam magunkat o.O :@
bár utánna már Tapi is
a sétától meg... nagyon nem örültem neki...
(bár elvileg mások szerint voltak benne szép részek... hát...)
A1 agility: 5. hely a 14-ből (időhiba)
open jumping: ugye DIS. :S


szóval kissé el voltam kenődve futamok után

főleg még azért is haragudtam magamra, mert lett volna egy csomó lehetőségem azon a napon, de én egytől-egyig elhalasztottam mindet :'(
:(

(vittem tanulni valót is, ami persze nem került elő, csak a kocsiban >.<
ó h milyen rendes vagyok :P
még ki is találtuk h le kell fotózni miközben a kirakott parkolóban a csomag kupac tetjén, 2 kutyával, egyedül, verseny után, lelkesen tanulok >.<
aztán köv. nap dogához mellékelve :D :P XD )

na de elpazarolt lehetőségek:
ilyen volt például (amit nyilvánosságra merek hozni itt, és végül is úgy se tudtam volna vele...)
szóval egyszer csak felugrottam a székből, mert megláttam...
2 gyönyörűséget *-* 2 szépséges, vékony sheltiiiiiiiiiet *-* (L) (L)
vááá néztem h kik ezek, oda is akartam menni megkérdezni h kik, mik ők

aztán még jó h nem mentem oda, mert kiderült h a bíró felesége >.<
ne értésetek félre, nem azzal volt a baj, nem érdekel ki kinek a kije, hanem h én aztán szólhattam volna hozzá magyarul, nem értette volna XD (nem magya bíró volt)

de azért felvettem az egyik futamjukat :)

*-* nagyon megy

(am vér ciki, de utólag raktam össze h kik ők >.<
meg utána jöttem rá h jaj hát ez az a Cira :D *-* >.< meg h az ő felesége szokott kiabálni XD
na segáz :P )

persze miután lementek a futamjaink hüsibb lett...( -.-" )
(meg Ery megbűvölte Tapit XD )
aztán labdáztam velük... és nagyon tetszett nekik :D
pedig Linda nem is szereti máshol a labdát
de most olyanok voltak mint otthon :) ugattak meg minden
Tappancsnak volt h vagy negyed órát a szájában volt >.<
 nem eresztette
ezután még le is fejelt engem

így tehát edzőm, mint két belga tulajdonos kinevezte tiszteletbeli belgává Tapi drágát XD
(így már nem 5 border van benne :'D XD :P)

ja és ki jött még a németben élő Tárnokon lakó ismink is, (előtte írtam már róla, amikor itt voltak családdal, meg kimentünk menhelyre is) aki éppen aznap ment vissza apummal német földre ;)
így legalább Thomas csapattársunk is tudott (számára) hazai nyelven beszélni valakivel :)

elég gyorsan lezevarták ahhoz képest :)
apumékkal már nem is tudtam taluzni, mert előtte 5 perccel indultunk el
(meg már vége is volt magának a versenynek is)

(képek tuti nem lesznek ;) miért is )


nos hát ennyi, remélhetőleg ebből a versenyből is tanultunk ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...