2012. április 6., péntek

+ 1 Suzy :)

P1000595

P1000619

csapattársamék ma elutaztak és engem ért a megtiszteltetés, hogy vigyázhatok a kutyájára, még oda vannak :D

már egy ideje be voltam zsongva kissé, kíváncsi voltam milyen lesz az élet 3 kutyával :D
ma délelőtt Mártiék hozták is Suzyt, így a mai napot nálunk töltötte :)

P1000597
szabotálás, 1-es variáció

hu na izé, próbáljuk meg összeszdi a gondolatokat és leírni a mai napot... :')

tehát vártam, egy kicsit féltem, ugyanis volt már nálunk egy csomó kutya, de gazdi nélkül több napra még nem volt itthagyva egy sem
így tehát új volt a dolog számomra :)
eleve, ugye az hogy tudom nem az én kutyám, és hogy mennyire fog neki hiányozni a gazdi...
de aztán Márti megnyugtatott, hogy a játék és a kaja orvosság lesz mindenre :'D

P1000599

szóval reggel már korán felkeltem, nem tudtam már aludni
(pedig nem korán feküdtem le, éjfél után megint)
még egy kicsit elfoglaltam magam és már ott is jártunk, hogy itt voltak ;)
Tapiék meglepődtek kissé
gyorsan ide lettek adva a cuccaik, egy kis eligazítás és már tűztek is el
na ekkor Suzy volt meglepődve :'D

P1000598


de egyből vittem is labdázni, hogy eltereljem a gondolatait
Linda drága rákapcsolt és akkor nem jutott Su labdához, ezért néha meg kellett fognom a kis rakátacsajomat :P
később még frisbeeztem is Suzyval

ugyan Márti azt mondta, nem fogja hiányolni, de én láttam rajta, hogy keresi
a kocsi körül is körözgetett még délelőtt...

P1000600


aztán megpróbáltam csinálni közös képeket
több kevesebb sikerrel
2 kutyát neház fotózni, 3-at szinte lehetetlenség o.O
olyan jó, hogy annyi felé tudnak nézni
na meg Suzy drága a fő szabotáló, ahogy legugoltam állandóan odajött
még a kamerába is beleugrott :'D o.O


P1000601

végül lőttem párat, úgy láttam lett használható
fel is vittem a laptopra őket, közben még volt időm, mert kidőlt a banda
aludtak
ki is használtam és megkajáztam ;)

na csak, hogy szívtam, mert ahol éppen nem mozdult el egyik ebzet sem, meg nagyjából felém is néztek mind3-an, ott Linda drágaságnak a piciny szemecskéjébe sütött a gonosz napocska és úgy hunyorít, mintha valami rendelenesség lenne a szemével o.O
inkább nem osztottam meg azokat a képeket, így mehettem ki még egy adagot csinálni

P1000603


végül ott lettek tűrhetőek, ok


P1000604

aztán esett az eső is, kicsit lehűlt a levegő is ;)
jött a... a... nagy feladat! :D
agilityzzünk 3 kutyával egymás után

kicsi, könyebb kombinációkat mentem mindanyiukkal, főleg azért is, hogy Suzyval szokjuk egymást
de hát nem volt semmi gáz ott sem, figyelt, csinált mindent
egyetlen probléma az volt, hogy zónába nem akart nagyon beállni, meg nem figyelt mikor engedem ki
(ő beleállítós kutty)
de később már annál sem volt gond
talán nekem is kissé meg kellett szoknom, hogy megállítom a zebet

szomszéd néni már megint "kiakadt" tőlem, már szólt, hogy pihenjek
olyan aranyos meg még mondta is, hogy hogy csodál engem
aj mán'

roppant előnyös :'D
P1000606


P1000620


P1000607


ezután kis pihi még, majd levezetésnek játszám

tépőjátékoztam Su-val, aztán Linda vette a bátorságot, hogy megpróbálkozzon az elvételével...
majd Tapi is :'D

végül elment attól is a kedvük, mert nem nagyon bírták megmozdítani és Suzy nem engedte :P

kutyliaim nem nagyon díjazzák sztem, hogy itt van
nem volt semmi olyan megnyilvánulások szerencsére a kis vendégünkkel, de látom/láttam a fejükön :'D >.<
főleg, hogy Suzy nagyobb náluk, meg a farka - amivel folyamatosan csóvál - pont a kutylijaim fejével egy szinten van és elég sokszor eltalálta őket XD

szóval nem örülnek, eléggé féltékenyek is :P
nem baj, kissé elgondolkoznak legalább, meg legalább még jobban fognak értékelni ez után :D :P
(pedig nem szartam le őket a mai nap folyamán)




még egy kis pihi után estefelé kimentem még frisbeezni Suzyval ;)
hihetetlen, hogy ő is elkapja a nyomorék dobásaimat >.<
még freestyle-oztunk is ;D
és én találtam ki, hogy valyon miket tudhat :D
eddig még nem is freestyloztam, csak Tapi amit "tud" 3-4 trükköt...

Linda besértődött kissé, vagy nem tudom, vele nem csináltam már semmit, Tapi pukkadva pörgött, de csak ugrálgatott, vele se tudtam sokat kezdeni...
így ennyi volt...


P1000615
P1000614


majd jött a vacsi idő ;)
kissé elgondolkoztam, hogy hogy is csináltam, hogy mindenki a saját tápjából egyen, meg ne is legyen véletlenül összetűzés ;)
végül sikerült is :D :')

P1000612

P1000611


remélem kellően le lettek fárasztva és most már reggelig nyugton lesznek ;) de azért túlterhelve se lett Suzy ;)

P1000610

amúgy tényleg egy végtelenül jólelkü kutya :)
egész nap arra volt amerre mi
ha simiztem az egész testével hozzám bújt (L) :)
(am nagyon tetszik neki a homokozónk >.< )


holnap folyt. köv. ;)


csináltam külön albumot is, ahova az ittléte alatt készült képek kerülnek majd :)

P1000609


közös képek szabotálásának nagy mestere ;)
ugorjbeleagépbenyugodtamSuzy ;) :P
P1000596

vágjatok minél hülyébb képeket!
ooookos kutyák ^^
P1000617


P1000608


nos hát ez egy gazdagon illusztrált bejegyzés lett, de én szóltam tegnap :P
________________________________________________________

még a végére két agility vidi :D

egy bénázós, ami az ő szemináriumukon szerintem nem ritka, hogy megesik :'D
oda kell figyelni az biztos ;)

(egyik résznél a palló alatt 4 kúszó is van basszus o.O :D )

a másik pedig egy Kabai Krisztás szemi :)
hát igen, fincsi pályákat rak ki ős is :)
de tök ügyi a csaj is ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...