2012. április 21., szombat

Frisbee Suzyval

húúú hát kicsit furi ez az új blogger :'D
már megszoktam a régit nagyon :)

meg amúgy is, a bénázásom o.O
ugye múltkor már írtam, hogy másról akartam
nos azért maradt el akkor, mert a youtube nem akarta feltölteni o.O
már 3 napja szenvedek vele -.-"
ja, aztán most megnéztem a videó csatornámat és látom h már fent van, meg még pár o.O

pedig nem írta ki h töltené

na mind egy -.-" :@

szóval majdnem 2 hetes elmaradással (hétfőn lesz pontosan, hogy véget ért a nálunk töltött "nyaralása")

előre szólok, ha esetleg, véletlenül frisbee-s tévedne ide ne nézze meg!!!
ahogy "dobok"
hát no comment o.O
csodálom, hogy szerencsétlen Suzy el tudta kapni a korongot


ha figyeltiek látszódik a hószállíngózás is o.O
és ugye húsvét hétfőn lett felvéve...
szép

amúgy ennyi, nincs több suzys képem, videóm
már csak ez nem volt közzé téve ;)

benne hagytam a bénázásokat is, hogy tudjon Márti röhögni :D
(ja de h az egész bénázás, hát bocsi XD )

szóval köszi Márti még egyszer a  bizalmat :*
én élveztem :) ;D 


ja és hozok pár vegyes képet, mert már csak gyűlnek, gyűlnek o.O :D

elsőnek egy kis kedves táblácska :o)



egy kis pók agility, ha már ma az én pallómat is nem rendeltetés szerűen használták :D


ugyanis anyu bnőjéék itt voltak, és itt volt a kisebbik fia is, aki nyagyon pici *-*
Linda is félig felért neki :D nagyon durva, ilyen se volt még >.<

mivel tetszettek neki a kuttyok tartottunk egy kis bemutatót, majd apukája kiséretében ő is végig ment a pallón XD :'D
mondta is h itt hagyja a "kutya iskolában" :'D

és egy cukiság a végére *-*
azok a szemek basszus *-*

ezt a kutyát nehéz lehetet leszidni :'D beveti ezeket a szemeket és vége van az embernek...
kész, annyi, elolvad/ok :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...