2012. április 19., csütörtök

photoshop fel


nos úgy érzem haladok a photosop tanulmányozásával ;)

sőt őszintén megmondva (most nem nagyképűségből :'D) de sztem ahhoz képest, hogy mennyi ideje van meg, mert semmilyen tanfolyamra nem járok, élőben senki nincs aki itt lenne mellettem és segítene kimondottan jól

sőt büszke is vagyok magamra, mert van amire én jöttem rá :)

szóval alakul ez még
(ha már mostanában más nem nagyon :S :()
egy kis rutin kell majd még ;)


elsőnek is még hangolódásnak csináltam egyet Suzyról még mielőtt vigyáztam volna rá :) *-*
suzy1 másolata


majd Orsinak is megtetszett (ami jól esett számomra) és így neki is csináltam kettőt :)
ingrid1 másolata
nos ezzel nem voltam így megelégedve, ugyanis fura h csak 3 lába látszik...
erre újítottam kicsit így született meg a javított verzió :) ez így már tetszett ;D

ingrid1b

meg egy handleres is :)
orsi1 másolata

tök jó, mert ezzel még bővült is a tár, mert se frisbeeset, se kiállítósat nem csináltam előtte ;)


és az "áttörés"
rájöttem valamire, amit NAGYON szerettem volna!!! :D ;D *ugrálósszmájli*
tapi1 másolata

és amikor még rá is jöttem h kellene használni :D
linda1


egyszerűen *-*
na jó még mielőtt elájulnék magamtól :'D

naaagyon sokat szenvedtem vele o.O
több napig tartott...
aztán már majdnem kész voltam, amikor ez a sz@rság az egészet visszavondta
O.O O.O
na ha akkor nem kaptam agyvérzést, én már soha
a szomszéd is csak nézett, ugyanis ott lehetett hallani a síkításomat o.O
nagyon ideges lettem...
aztán rájöttem h a visszavonást h lehetne még visszavonni, meg mivel előtte már másra kattintottam, amire azt hittem jó lesz csszhettem :((((

na de ezzel is tanultam, meg lagalább gyakoroltam *szemkiütés*

persze akkor nagyon nem így láttam és tiszta ideg voltam :')
de sztem érthető...

szóval újra kellett csinálnom az orron és a szemen kívül mindent ;)
fain



majd nekiáltam színezgetni is :)
azt hittem ez már könnyű(bb) lesz...
hát tévedtem, én ezzel is szenvedtem ;)
linda2 másolata
no de gyakorlás, ugye ;)

bár még alakítok rajta, csak valamiért már feltöltöttem így, tehát közzé teszem itt is már ;)


úgy is ma másik bejegyzéssel akartam jönni, de az elmaradt mivel yt szivat, nem akar tölteni vmiért :@

bár már ezt is akarom hét eleje óta, csak vártam, hogy "kész" legyen a színes is ;)

nagyon köszönöm még egyszer azoknak, akik segítettek nekem elindulni, nélkülök egyértelmű, hogy sehol se járnék ;) mérhetetlenül hálás vagyok nektek és köszönöm türelmetek, segítőkészségeteket :* remélem kritikátokkal a közeljövőben is fogtok segíteni :)



ez mivel már ilyen nehéz, több munka van vele, sajnos nem tudom vállalni puszta szívességből...
még gyakorlok és próbálok jobb lenni (jobbakat alkotni gyorsabban)
és ha ez sikerül, akkor majd tervezem, hogy fel veszek rendeléseket ;)
tehát addig lehet gondolkozni mit szeretnétek :)
remélem lesz érdeklődő :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...