2012. április 12., csütörtök

rendhagyó hétköznapi edzés

176
mivel szinte az egész kutyasulis bandának foglalt a 7végéje, ezért kivételes alkalommal hétköznap, szerdán ejtettük meg ;)

kicsit nekem furi is volt reggel felkelni és úgy iskolába menni, hogy aznap még várt rám egy edzés :)

nem nagyon voltam itthon sokat előtte, bár szerencsém volt, hisze szerdán van a legkevesebb órám, akkor érek a legkorábban haza ;)
sajnos az ebéd csúszott, így indulás előtt tömtem magam teli, így kissé éreztem is később :')
(bár ahhoz képest tudtam futni, mással voltak itt gondok :') :P >.< )

végül késés nélkül sikerült odaérnünk, ó je ;)

pozítyvum, hogy azt hiszem most már el tudok szakadni és egy totál más személy lenni pályán ;)
ugyanis előtte (még közvetlenül is)(meg utánna is) kissé felment az agyvizem... :') de még is totál higgadt tudtam maradni ^^
(na kössz szépen, nem panasz, nem kell senkinek se próbálkoznia, mert... na... ((gyúrtam kissé, mert azt hittem lesz szkander verseny jövőhéten a sulinkban >.< :'D ))
szóval nyughass :') ;) )

nem voltunk kimondottan sokan, kevés akadályból álló pályát raktunk ki... ja.. csak hogy...
így...
na szóval kissé nehéz volt a pálya (el is szoktam azt hiszem) és vááá, rohadjon meg nem tudtam megjegyezni basszus >.< :'D vér ciki XD
pályarajzzal a kezemben kóvályogtam >.<
pedig Lindát is előhagytam h legalább ő jegyezze meg :'D hát végül nem jegyezte meg
mi is kezdtünk... de azért annyira (nagyon) nem tévedtem el

Tapinál is azt hiszem jól kezeltem
"jól van akkor most kússzál egyett" XD hangzott el egy-egy éltévedésnél (na jó, csak egy eltévedésnél ) :'D
azért ahol tudtam merre kell menni voltak szebb részek ;) bár egy kis pontosítás nem ártana...
még azt hiszem pallózunk kicsit előtte...

bár nyugi van, mert miután lefutottam velük nagyban nyomattam a hintát és a zsákost velük ;)
hintát elején megfogtam, hogy bátorodjanak...
és sikerült is, nagyon szépen csinálták ;D pörögtek is drágák :') *-*
Linda meg is akarta ugrani a magas munkakutyás akadályt, amit kerültetésnek használtam o.O elég durva volt o.O

Tapi is zizgett végig :)

zsákos meg totál siker, semmi probléma nem volt vele ;)
így már itthon se kell a kis ideiglenes zsákos és hintát összeeszkábálnom ;) szuper

azt hiszem ez így jól jött ki előtte ;) (ez a 2 edzés)

aztán utána már nem is volt nagyon agyam megint tanulni, leszívta a PÁÁÁLYA >.< :P

am tordasi Vera pálya :) (csak én nem találtam a pályarajzát ;) )
viszont vidit igen :) 2-őt is ;)
Suvival
(már az az emelkedés az elején *-*)
(am büszke vagyok öcsémre h felismerta h border, mert múltkor versenyen egy borderes keveréknek nézte... :/ ... )

és Fujival ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...