2012. április 8., vasárnap

Suzy 2. nap - videó + menhely


ez nem a mai nap volt, de mivel tegnap már fáradt voltam és nem volt kedvem megvárni míg feltőltődik a videó, ezért ma írom le...

fúúú, de mi is volt :S
délelőtt frisbeeztünk az tuti, meg még nem tom mi volt...

ebédre jöttek vendégek, egy "félnémet" család
kissé féltem, hogy hogy fognak viszonyulni ehhez a kutya birodalomhoz...

de totál meglepődtem :O a nap folyamán egyre jobban

oda meg vissza voltak értük :O (vagyis gondoltam h a család nagyjával nem lesz semmi gond, én csak egy fő miatt aggódtam kissé... na de neki is tetszettek :OOO) :D

délután kicsit hopszizott a kutylikkal a lányuk ;)
majd egyre jobban érezte magát a kutyákkal ;) :)

még az elején mondta Semi, hogy lehet lesz kutyájuk, egy cavalier king charles spánielen gondolkoznak...

jó, ekkor még egyáltalán nem gondoltam, hogy komolyan gondolják...

aztán végül amikor már a szülők is említették, hogy szeretnék lekötni az életüket egy kis társsal...
meg, hogy már több helyen is voltak spánieleket megnézni...
na ekkor már tudtam, hogy ők tényleg komolyabban gondolják, mint egy puszta ötlet

mivel kezdő kutyások lennének a nap többi részé folyamatos tanács eláttással telt, amit
nagyon szívesen vettek és kérték is a véleményemet ;)

na de visszatérva kicsit...
a szüleim is egyből ajánlották, hogy nézzenek szét a menhelyen, hisz teli van kutyákkal ;)

gyorsan meg is néztem a két kecskeméti menhelyt, nyitva van-e és meddig
fel is hívtuk az egyiket, hogy biztos legyen és már mentünk is

hát nem mostanában voltam kint... azóta sokat változott és sokat alakítottak rajta
meg ugye teljesen megváltozott, hisz ketté váltak
szóval elég érdekes volt, ott a két különálló menhely egymás mellett :/

megnéztük az örögbefogadható kutylikat
volt egy amelyik tökre tetszett :) kis spichez hasonlító mix gyönyörűség
meg egy másik feka mix, amit nekik még tudtam volna ajánlani, mert tökre nyugodt, kis hálás kutyus ;)
aztán megnéztük a kölyökházat is
itt sajnos óvintézkedések miatt, csak ketrecen keresztűl nézhettük meg őket, de így is láttam egy Tapihoz hasonló kis fekaságot, meg egyet ami tökre tetszett nekem, mert ott ugrált a kerítésnél, meg látszódott, hogy ő sokkal elevenebb, mind közül a legaktívabb :)

aztán lassan jöttünk is...
még megnéztük a másik menhelyt is, de csak kívülről, mert ott már látogatási idő vége volt :S
( de a javát így is láttuk ;) )
aztán jöttünk vissza hozzánk :) ugyan kutya nélkül, de hát nem lehet elkapkodni egy ilyet, meg én legalább kutyáztam kicsit, meg láttam a rengeteg újítást végre ;)


de mivel ugye itthon volt még 3 kutya, akit le kell fárasztani egyből pakoltam át egy új pályát, ami szerencsére a sok kis lelkes segítőnek tökre gyors és még kellemes is volt :D (
mindig így kéne :P )

na és most dokumentáltuk is az eseményeket ;)

erről itt a videó:

nem voltam csúcs formában, de mind1, annyira talán nem gáz ;)


aztán Sami is agilityzgetett velük
tökre élvezte :)

később megint ki akart menni, apukája ekkor már tökre boldog volt, hogy az életben nem mozgott még ennyit a lánya :'D

sajnos ekkor márt jött az eső :S
nekem meg kint voltak a kúszóim o.O
végül kint is hagytam őket éjszakára, hagy száradjanak meg...
(de jól sült el, mert tök tiszták lettek :D XD )

közben előkerestem nekik kutyamagazint, amelyekben benne van Pimba, a többszörös VB válogatott magyar cavalier
meg találtam egy a fajtát bemutató újságot is ;)

meg mutattam Pimpáról agilitys videókat is
ekkor már tökre megtetszett nekik az agility is
az anyuka szeretné is űzni majd

(pedig mondtam mennyi idő, meg hogy nagy kitartás kell hozzá
ezt pár kezdő videóval is illusztráltam a számukra)

miután az eső elállt pedig mentem ki még frisbeezni Su-val


aztán kb. így ennyi volt a tegnapi nap, nem tudom mit hagytam ki...


ja igen, mivel húsvét és tolódás...

kellemes húsvéti ünnepeket minden blogolvasónak! ;)
P1000643b másolata


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...