2012. április 25., szerda

kerti szobrocska


jól van, kissé el lett hanyagolva a blog (azt még akarok másikat is pedig o.O )

egy német vendégeskedig nálunk és kissé ő is leköt ;)

am kutyák jól vannak, legalább kicsit pihiznek is ;D

kiraktam egy kis pályát, de ennek az egyszer esik, egyszer süt a nap időjárásnak köszönhetően nem nagyon ment
kis színes kúszó is 3 napig volt kint, mert esett az eső vizet lett, jó, kiraktam száradni
másnap megyek ki, agilítyzünk, el kezd esni, megint tiszta víz lett... kint maradt megint...
-.-"

ja meg drága kutyuskáim...
tegnap majd elaludtam, kimentem hozzájuk délután ők meg úgy pörögtek h felébredtem :''D
:P

am már vidiket is kéne hozni... de majd...

addig is még egy pár kép (azt hittem pedig h ezt is sz@rrá fotóztam anno)...
amiről végül is a bejegyzés címe is szól...
egy kis cuki, művészi kutyás szobrocskáról, amit még apa hozott ősszel ;)

DSC04798

DSC04799

de más is még csak múlt héten vette észre, szal nem gáz :D

am aki szemfüles volt, már a halloweeni képek hátterén megpillanthatta ;)

DSC04914b

DSC04919b


jól van, nem tudom mit akartam még...
szóval meg vagyunk még, ennyi




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...