2012. április 17., kedd

márciusi naptár


na csak hogy lökjek már valamit
(bár lenne miről csak kissé összejöttek a dolgok manapság :S :/ )

nos akkor mutatnám a március hónapot a naptárunkból ;)

P1000359

még a tavaszi szünetben megcsináltam az áprilisit is, csak azt még le se fotóztam

P1000362

ezeket most töltöttem fel gyorsan, azt hittem legalább a galáriámban fent vannak :S


P1000363


elsőnek próbálgattam, hogy milyen lenne jó
aztán inkább lemondtam a színes köves giccsparádéról
P1000311


ez így nem szép, nem az én stílusom o.O
P1000313

így tehát maradtam ennél a szép, szolidabb, egyszerű köveknél ;)
P1000360

sokkal jobban tetszik, szép letisztult ;)
P1000364

még pénteken gyors, hirtelen jött látogatást tettek rég nem látott rokonok, akik egy ideje már Ausztriában élnek

nos nekik sincs semmilyen állatuk, kb. ugyanazokat a dolgokat vártam, mint múltkor a másik vendégcsaládnál
de mivel kis időre ugrottak be, ok
kutyák kint semmi para

de még a csak pár éves unokatesóm is nagy lelkesedéssel szemlélte a kint lévő "sok" kutyát ;)
végül ki is mentünk, részükről nagy lelkesedéssel
a nagyobbik unokatesóm, aki öcsémmel egy idős totál meglepett
egész végig kint rohangált Tappanccsal és Lindával, egyből megjegyezte a nevüket és hívogatta őket
mutattam pár trükköt és már egyből vette is ki a kezemből a jutalomfalatokat, és ő is csinált velük minden félét
majd ugye az akadályok, na hát onnantól kezdve kész volt
ott rohangált nagyban velük fel-le
utána már mondták is a szülei, hogy imádja az állatokat
hát látszik
és sztem a tehetsége is meg lenne hozzá
sűrűn dicsérte is őket, minden

a kisebbik is dobálgatta nekik a falatokat, édes volt :)

aztán persze alig bírták elrángatni őket XD :)
nagyon tetszettek a kutylik nekik :)

P1000365





P1000366

P1000367


na aztán talán kb. ennyi is a jóból...

majd még jelentkezem és próbálom bepótolni a dolgokat szépen




Szerintettek is szebb lett a végleges, mint a színes giccsparádé minta?

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...