2012. április 9., hétfő

Suzy 3. nap + húsvéti agility edzés

P1000647
nos ez is még csak pótlás, hisz az előző napról van szó, de jól állok ahhoz képest ;) :D :'D

reggel gyorsan keltem, majd elkészültem, Suzyt eláttam, majd Tapival és Lindával húztunk edzésre...
ja, mert előző nap szembesültem vele, hogy basszus holnap lenne edzés és hogy kéne mennünk, mert hát mikor voltunk, aztán egy hét múlva meg már verseny o.O :S

kicsit későn is szóltam, amiért hatalmas fenyítést kaptam, de szerencsére elmaradt :'D
(köszi Ery h otthon hagytad :P ^^ )

tök jó, mert a kezdőknél már már keverék uralom volt :D


a naphoz megfelelő pálya volt szerintem, mondhatni hasonló volt oda, meg vissza (na jó, nagyon nem)
de így kevesebb aksit kellett kipakolni ;)

nem voltunk sokan eleve sem, meg a húsvét miatt most apa se tűzött vissza németbe ;)

csak sajnos az idő már megint :S :@
úgy fújt a szél már megint...
bár szerencsére az edzést nem tudta elfújni ;D

voltak nagyon szép részeink, de úgy tűnik többnyire el vagyok mostanában tévedve pályán >.<
nem elég a mostani belerúgás a kúszóba, most is volt pár rész bőven ahol rossz helyen voltam, olykor pedig a kúszón akartam átesni :'D

az íveket se találtam el mindig, vagy túl nagyra, vagy túl kicsire raktam őket

amúgy annyira nem volt nehéz pálya, csak mi hogy tanuljunk, direkt nehezebben oldottuk meg ;)


utána siettünk is haza egyből, majd otthon ledobtam a cuccokat és már rohantam is Suzyval is agilityzni
:'D

utána ebéd, majd húgommal mentem ki húsvéti képeket csinálni ;) :P
P1000640


Suzy eközben eltűnt és helyette találtunk egy nagy nyulat :S
P1000638

P1000641

mentünk is be elújságolni öcsikénknek a hírt, hogy itt járt a húsvéti nyuszi
és sikerült is lefotóznunk ;D :P XD

P1000642

persze nem vette be, mondta h Suzy van a képen :"D
le is hülyézet minket >.<

P1000643


majd mentünk egy nagyobb sétára a 3 kutyával ;)

Fénykép0179

Tapi persze totál be volt zsongva, menni akart nagyon
mondtuk is, hogy még jó, hogy egész délelőtt suliban volt :'D látszódik rajta a fáradtság ;)

Fénykép0180
(persze közös kép az nem akart összejönni )

szerencsére kutyatámadás és leugatás nélkül
szinte már meglepő

apummal vártuk is amikor már nyílt egy kapu, hogy jé, semmi medveölő nem ugrik ki???

Fénykép0183

aztán végül láttam, hogy baktat egy mögöttünk, de lehagytuk
akkor a töltésnél is volt egy távolabb
meg valakik jöttek még szabadon, azt hiszem ők is goldenekkel, de őket is még jobban lehagytuk gyorsan

Fénykép0182

még csináltunk pár képet, majd jöttünk haza lassan ;)

(ha a kutyák véletlenül oda néztek (egy képen) na ná h én nem )
Fénykép0181

mire hazaértünk anyunk mondta, hogy itt járt a nyuszi >.<
erre tesómmal elkezdjük öcsénknek, hogy NA LÁTOD??? mi MONDTUK!!!!
XD XD
szegény meg mondta anyának, hogy de az csak Suzy volt
XD XD
(am nem, húsvéti kincskeresés volt XD )

Fénykép0184


majd bejöttem... de később amikor mentem ki megint csak ugráltak, semmi fáradtság nem látszódott rajtuk
(persze hamarabb elfáradtak)

így még volt agility(Suzynak), meg játék

P1000645

P1000644

blőőő :P
P1000646

P1000649

P1000651



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...