2012. április 5., csütörtök

"frisbee sikerek"


végre tavaszi szünet van és itthon is töltöm ;)

igaz már tegnap is jól lefáradtam :'D no de sebaj
csak nem tudom miért van az, hogy sokkal könyebbnek tűnik valami, mint amilyen valójában
:')

2 napja meg annyira melegebb van... olyan rossz :S
kutylik is inkább este élénkülnek...
(na de most már mondja megint a hűvösebbeket ;D )

a rejtésely irogatásoknak annyi, ebből tekintetből, ugyanis ezt ki kell írnom, hogy iszonyatosan büszke vagyok a "pótkutyáimra" *-*

na jó, még se büszkélkedéssel kezdem :'D csak egy kis előzmény
már a délelőtt ért egy kisebb melepődés
amikor rájöttem, hogy nem csak a borderek olyan őrültek, hogy csipkedik az embert, ha akarnak valamit (vagy csak mert olyan jó móka, stb...)
nem is tudom, hogy miért hittem én egyáltalán ezt :'D
nem, szerencsére nem az én kutyáim szoktak rá erre a felettébb jó szokásra, hanem a szomszéd skótjuhász ;)
a rossz az volt, hogy váratlanul ért :'D ugyanis hatalmas felháborodást váltott ki részükről, hogy játék nélkül mertem átmenni, valamint, hogy nem velük kezdtem el foglalkozni egyből
cöh, még ilyet :'D
így tehát belém is csípett, nem is egyszer
na aztán szóltam neki, hogy én ezt nem nagyon díjazom ám ;)
szerencsére így abbahagyta :)

estefelé átmentem hozzájuk megint
ja igen, eleve vagyok olyan profi, hogy elindultam frisbee-knélkül XD
hát én már nagyon tudok, frisbeezek frisbbe nélkül
profizmus >.< ;D :P

Sixiről ne is beszéljük... vááá... váááá... váááá
*-* *-* *-*
(L) (L) (L) (L)
(részletek később ;) :P )

Leni fiam pedig elkapja már a levegőben!!!!!
kissé meg is lepődtem ;D

sőt volt ahol a hátsó lábai is fél méter magasan voltak :OOO
hát nem hittem a szememnek


ott ájuldoztam meg minden


aztán elég durva, hogy mennyi energia van bennük :O o.O
nekem már kissé kezdett fájni az ujjam, ahol hozzá ér a korong dobásnál, de ők még hozták, hogy dobjamdobjamdobjam! o.O

nem tudom nekik mikor következik be az, hogy kifáradás
szerintem elég erősen hiányzik a szótárukból
:P


enyém kutyliknál meg "járt a húsvéti nyuszi" XD


ja meg tegnap és ma kissé "marketingoltam" :)



valamint ma anya amikor bement utalni a x bankba, és magyarázkodni kezdett, hogy miért is kell a megjegyzés rovatba kutyáknak a nevei, mondta, hogy agility, meg elkezdte mondani mi is ez...
erre a bankos nő mondta, hogy ismeri ezt a sportot :D tök zsír
még meg is kérdezte anyát, hogy milyen kutyáink vannak ;)

nem tudom, hogy ki lehetett, meg hogy agilityzik-e, de tök jó, hogy tudta mi is ez a nagyszerű sport :)


mivel egyiket sem tudom képekkel illusztrálni, ezért hozok megint mindenfélét :)

ja vagyis de, egy frisbees "kutya" :D

valamint egy kis relaxációt küldök mindenkinek a szünetre és az ünnepekre :D

(á nem photoshop, á dehogy :P )

meg egy szupcsi amcsi agilitys vidit :)


de nyugi, nem sokára árasztások következnek :P
na hu, későre jár, legalábbis holnap korán kell kelni és szükség lesz az energire :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...