2012. május 3., csütörtök

K. Gábor előadás

tegnap délután/este, Korom Gábor előadást tartott Kecskeméten a "Kutya és ember viszonya a 3. évezredben" címmel
Korom Gábort ugye nem nagyon kell bemutatnom, ő a tükörmódszer kifejlesztője, vmint az "Egyik kutya, másik nem" c. műsor vezetője




valahol már pár hete olvastam h vmi K. Gábor meg Kecskemét, de nem is vettem figyelembe...
aztán agilitys sulink fórumján is említésbe került... majd pénteken a suliban is láttam kirakva, onna értesültem a pontos időpontról és  helyszínről

                             (((az eljutás... na igen...
18:00-kor kezdődött tehát előtte egy órával h majd buszra szállok, beérek kp-ba és onnan kényelmesen kisétálok
gyorsan kifutottam, még várnom is kellett...
elkezdek szórakozni a bérletemmel, erre láttam h az viszont nem az, összekevertem egy másikkal amikor beledoptam anyum táskájába o.O
na pá-pá busz...
vissza haza jöttem... aztán kiderült h az az eggyel az előtti busz volt, ami késett... tehát még elérhettem volna az eredetit... no mind1 )))

végül odaértem időben így is ;)

szerencsére voltak ismerősök is, így egy kicsit jobb volt, nem csupa idegenekkel voltam körülvéve :)

meglepődtem amikor láttam h 2 és fél órásnak írták ki :O nem is kicsit...
(hisz nekem eddig az a meglátásom (már amennyit én láttam) h még a tanítványaikba is belevésik azért h ne adják ki a dolgokat...)

az előadás maga jó volt :) vicces volt ahogy előadta magát

 jó fej nagyon, van egyfajta egyedi stílusa


Korom Gábor - Kutya és ember viszonya a harmadik évezredben c. előadása

ez a mellékelt ábra is muttatja 
(nem tegnapi képek)

ahhoz képest elég sokan is voltunk
szinte az egész nevetéssel telt el, bár én is imádok nevetni, volt amikor én nem nevettem, mert tényleg komoly, alapvető tényeket közölt, és felsorakoztatta, rávilágítást tett a problémák gyökereire

persze nagy tudás ugye nem jött át, csak ahogy előbb is írtam, rávílágítást, hogy baj van
arra ott a tanfolyam :P
(igen ám, mert h akarnak tükör sulit itt Kecsón is
ez nem tudom h lesz, hogy hol fognak mégis, vmint h kik tartják??? vhonnan járnak majd vmi???
de ez ugye nem az én problémám ;) )
ennek ellenére azért jó volt rábélyegezni mégjobban, (számomra) hogy mit miért is csinálunk és h az aprónak tűnő dolgok mennyire is fontosak ;)

végül kicsit rövidebb lett, mint 2,5 óra, de utána még felírták a jelentkezőket, vmint K. Gábor maga válaszolt személyesen az ott lévő kutyások problémájára az előadás végén ;)

majd én is indultam haza...

hát nem voltak sokan a városban az biztos :)
összeségében tehát jó volt, bár volt egy pont, ahol nem értettem teljesen egyet, vmint... na... eleve nem is tudtuk meg h végül mire akart kijukadni ezzel, mert nem tértünk vissza rá (lakásban tartott kutya)
a düh dobozt pedig én most inkább nem a kutyázásban alkalmazom ;)
(sajnos erre közvetlen az előadás után már lehetőségem is nyílt ;D ó köszönöm :* )

azt hiszem el is kezdem nézni a műsorát (elvégre ártani nem árt)
most hétvégére is egy jó adást igért nekünk





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...