2012. május 6., vasárnap

edzés + ízelítő


nálunk gyönyörű hagyománya van az anyáknapjának ^^ ennek tiszteletére ma kivitettem magam edzésre anyával :'D

kissé féltem, hogy sokra nem megyek vele, mert meleg lesz...
de hát versenyen se lesz másképp...

csalódnom kellett, kellemesen
fújt a szél és így annyira vészesen nem tett be a napocska ;)
Tapi is gyors volt :) nem a leggyorsabb, de gyors
ellég ahhoz h bénázzak ;) kezdetben nem mindig értem oda

amúgy nem volt futás pálya, inkább forgolódos, főleg az elején
az talán nem is tetszett, mert csak totyogás...

Lindával már jobb is voltam

ő is szipi-szupi volt, VÉGIG! játékkal mentünk :D edzésen még ilyenre nem volt példa :D
(ja meg most se hányt be ^^ )

gyakoroltuk a kiküldést is, mert palló másik végén folytatódott egy darabig a pálya és nem lehetett átmenni
hasznos volt ez is ;)

na és a running, betett, mert a végén még le kellett róla hívni a kutyákat és jó kis fain, szűk 2 aksi a végére (osztrák egyenes szerűség)

az edzésről semmilyen dokumentáció nem készült, így be kell érni ennyivel ;D

de a lényeg, hogy összeségében büszke vagyok rájuk és meg voltam velük elégedve :) (L)


viszont tegnap kicsinek nem mondható fozást rendeztünk tegnap ( 3 memóriakártyát vettünk igénybe :P )

xmldata (2)b

már kaptam is 4 képet izelítőbe :) (L)

xmldata (3)b


anya hobby fotós bnője csinálta, aki tavaly márciusban is lőtte róluk azokat a fainakat (L)

bár ezek a vége felé készültek itt már látszódott a fejükön eléggé, hogy mennyire "élvezték" ezt az egészet :P

xmldata (1)b



"mi baj kicsim, unod már?" :)
xmldatab



már izgatottan várom a többi képet is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...