2012. május 26., szombat

Tapi és én a Mezőkövesdi Televízióban!!!


juj annyira örülök!!!
mondhatni már meg is történt az elő szülinapi ajándékom *-*

ugyan nem mostani, már szeptemberben történt, de én szégyen szemre valamiért csak most
bukkantam rá erre a riportra (tök véletlen, hisz egyáltalán nem ezt keresgéltem)

ha már megtaláltam megnéztem a cikket, elolvastam, hisz Lívia és Lotti a csapattársunk volt EB-n,
nagyon jó fejek, valamint az edzője is roppant segítő kész, teljesen átérezte (sőt át is élte) problémámat
és probált saját tapasztalatain segíteni a számunkra ;) (amiért nagyon hálás vagyok)

jó és ha már volt videó azt is megnéztem :)
nézem nézem, nem is telt el sok idő, már első perc után felbukkant a gyulai 2011-es junior EB felvételei közt egy...
hmmm... ki is...
nézem, ki ez a fekete keverékes 
???

hát basszus, EZEK MI VAGYUNK 


(na nem azért mintha nem ismerném fel magunkat, csak a meglepődés, a váratlan fordulat, hogy
mennyire esélytelen is az adott szituáció
(ez történt velem akkor is, amikor találkoztam sok évvel ezelőtt az állatkertben egy híreséggel, egyszerűen csak h hmmm.... h hasonlít vkire... jaj meg van h kire... hjaaaa de basszus, ez nem h hasonlít rá, ő maga teljes valójában)
de végül is miért ne)


szóval most örül a kicsiny lelkem, életünk legeredménytelenebb versenyével bekerültünk a TV-be ;D


és akkor maga a hihetetlenül hatalmas szereplésünk ;)


a csapat agility (azt hiszem) futamunkból láthatóak részletek
pontosan:
1:15-nél, illetve 3:07-nél ;)

(igen, még mindig nem írtam meg a beszámolót róla, pedig már lassan eltelik egy év azóta :D :P
na nem baj, majd
annyit addig is elárulok, hogy ez volt a legszebb kizárásunk, itt Tappancs tepert, ment, akart *-*
végre
talán azóta is az egyik leggyorsabb futamunk volt
(azért is lett DIS., sajnos, de ez az egy nem zavart, végre egy futam amit szemmel láthatóan élvezett ;) ))

tök fain h a mezőkövesdi TV így foglalkozik az agilityvel is, hisz már máskor is láttam h csináltak agilitys riportot :) példát lehetne venni róluk!  ;)

szóval mint már írtam, ezt most jót tett kicsiny lelkemnek és állok elébe a következőnek is
(így most már, ha minden igaz) :)





Kep_524_001



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...