2012. május 11., péntek

a szín kötelez


hu hát kissé rég jelentkeztem, de hát mindig közbe jött vmi, meg az elkezdődött az utolsó bélkitaposás sorozat is ;)
ha meg volt időm ugye inkább kint voltam velük

mint kedden is szerdán is

de csak kevesebbet, viszont azt jól hajtva, ezerrel pörögve!

ügyik is voltak ;D (L) :)
(bár annyira meleg sem volt)

még most 7végén kéne nagyon őket meghajtani :D


na és amire a cím utalna ;) :
még múlt hét szerdán vettünk egy fain kis topánkát nekem,
ami nézzétek csak milyen színű dobozban volt
! :P

P1010120

(akinek nem lenne világos:
a doboz alatt az agilitys egyenpólónk van ^^ )


(jó bár a színek nem a legjobbak, a cipő is kicsiben olyan arany színűnek tűnik :S )


taborkuoa-random_289igaz a pólónk színe is fénytől függő :)

1__100_b




(egyébként ettől függetlenül lett megvéve, mert eddig ez az egyetlen topánka ami tetszett nekem :)
( bár jól ki is kezdte a lábamat ) )



még egy frisbee-s kép, azt úgy se szoktam sűrűn ;)




meg egy nagyon művészi sheltiekés kép :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...