2012. május 28., hétfő

előszülinapipünkösdi edzés



ma edzésen voltunk

hát mondhatni kicsit elkenődtem, ugyanis annyira vészesen nem volt meleg, de még se voltunk toppon :S

bár a végén rájöttem mi is volt a probléma...

nem tetszett nekik a békakirályfi :') mert utánna zónázásnál már mentek, sőt!
Tapinak nem is voltak zónái, szépen kismadárkát játszott és repkedett el...
:S
persza javítottunk, leszálló ágon futattuk
úgy már tök jó volt, nekem szinta csak engedni kellett, Ery pakolta a labdát ;)

Lindával nagyon nem zónásztam

mondjuk hintát sem ártott volna még gyakorolni :S na mind1 :)

am már jó sok kezdő van, többségét nem is ismerem

versenyző haladók közül csak mi voltunk, így a kezdők is szét voltak szedve, és a már régebb óta
járókkal voltunk együtt ;)
(akiknek a többsége jön 7végén versenyezni
aj olyan fura, fel vagyok borulva, hogy most hétfőn volt edzés, meg nem volt suli sem )

de ennek ellenére egy A1-es jumping pályácskát kaptunk ;)

úgy volt mi lefutunk rajta egy másikat is, de végül az annyiban is maradt, így csak az eredetit futottunk le
mi is, ami nem baj, mert jó (lett volna) kis gyorsítás(nak)

hosszú időn után ismételten videóztam

igaz a minőség jó nagy kaki is lett, bocsi, de ennyi telik a telómtól :/


Tappancsot elég lassúnak éreztem, nem tetszett...

így visszanézve annyira nem is gázos, inkább a vége fele lasított be



aztán egy Lindácska, akivel már tényleg nem voltam megelégedve...ú
(ő már kapott kis fürdőt a kútból)


utánna még játszottunk, mentünk a pályán, hogy ne így jöjjünk már le
az már jobb is volt, akkor ment ;)



közben jöttek ki munkakutyások is (kutya nélkül)
és kiderült h a régen agilityző (nem Kecskeméten) dokink asszisztense (már mint az asszisztens agilityzett) ide jár, akiktől béreljük a pályát ;)

többiekről vidi akit érdekel:


Rousseau: 
http://youtu.be/lQuyml9D3pE 

Szöcske: 
http://youtu.be/HFVCWxk-Vro 

Szimpi: 
http://youtu.be/8XQ0rzMQgkg 

Korall: 
http://youtu.be/Q9tNZwumZPI 






bár mek kell hagyni a napokban nem kíméltem őket ;)


tegnap is agilityztünk itthon, majd Tapival még elmentünk bikejöringezni is
(persze egyből fel is tőltődött és teljes erőbedobással tepert)


ismét büszke voltam rá, hisz megint figyel a tempómra végig :) (L)


most más felé mentünk ki az erdőhöz, és a töltésen is elkanyarodtunk még befelé, új útra, ahol 3 évvel ezelőtt voltam csak, akkor is 1x




az már erdősebb rész volt, melettünk meg egy kis tisztás


a fények is érdekesek voltak, mivel a nap is ment le kék és rózsaszín :)
meg teli madárcsicsergéssel
más nem is hallatszott...


ennek ellenére ez sem nyerte el tetszésemet, mert túl vadregényes, tuti amilyen pechem van összefutok ott valamivel...




visszafordultunk, majd a töltés után ismét átadtam apának
még fel is hívtam a figyelmét, hogy ne feledje, egy utcával később fordulunk le
(amit írtam az elején, és múltkor pedig az okát)


és csessze meg...
most meg ennek az egy utcának köszönhetően szívtuk meg o.O :@ -.-"


elhagytuk a lovaspályát, mire a másik oldalt állnak be kocsival, és tacsi mix ki egyenesen Tapira...
egyből leugrottam h na jó, most felrúglak kötsög 




bár szerencsére nagyon nem is tudott Tapival mit kezdeni, meg a gazdája is üvöltött vissza ment...


hát fasza, egy héttel verseny előtt nekiugranak a kutyámnak és persze b@sznak bocsánatot kérni -.-"
miért is...
hisz örüljek h nem ugatott le engem, mert hát tudjuk, hogy itt nem divat kutyát sétáltatni
sőt! inkább Petrát kell lekiabálni h ki meri vinni az utcára a kutyákat...
láw paraszt hetény -.-"






ennek ellenére úgy néz ki ma még elmegyünk... de héten már tényleg ez lesz az utolsó, nem kockáztatok, ez is elég necces lesz...








ja valamint még délután is (direkt nem vártam meg míg hüsibb lesz, mert csak éppen h 20 felé ment )
agilityztem velük kicsit, csak egy elővétel erejéig, főleg zónát nyomattam velük, a délelőttinek köszönhetően
vmint nemrégiben is kimentek és még egy kicsit
(érdekes, délután meg már inkább béka királyfi jött be nekik -.-" o.O )


utánna el is raktam az aksikat, h biztos na gyakoroljak már velük


a cél az (ami múltkor is lett volna) h normálisan "kifurmizzam" őket, ezzel is könnyítve nekik a meleg miatt...
remélem használni fog, hisz rengetek aljszórük van,  a múltkori nagy nekifekvés se látszódott meg...








a szomszéd néni pedig ismételten nagyon cuki volt ma is, mondta h neki olyan kell, mint Linda :)
he-he :D





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...