2012. május 4., péntek

Linda alvás


ma "reggel" (délben :p)
amikor felkeltem, majd kinéztem a terasz ajtón ez a cukiság fogadott ^^

P1000855

hát most szóljatok hozzá, tiszta dinka
h lehet így aludni? :'D

P1000856

bár ma egész nap ilyen kis idióta volt
délután is úgy örült, mint még soha

de ez még haggyán, nagyon pörgött ő is este, amikor agilityztünk
szét is tépte a játékot, úgy tepert h...
na igen, ő is megállt egyszer csak, kb. mintha ő is meglepődött volna magán h hej, mi van???
így ment végig, egyszer pörgött, nagyon
majd semmi... meg se mozdult...

régebben csinált ilyet és örülnék ha nem szokva vissza rá, mert nagyon nem csípem ;)

este is trükkökért kapták meg a vacsit, erre volt amikor elfutott o.O
én ma tottál nem értettem...
nem tudom mi volt vele...

pedig rég nem is agilityztünk, a nagy melegben pihi volt nekik, nem nyösztettem őket



na és akk a "reggel"
aztán észrevette h hö, fotóznak?
P1000857


husiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
übercukorfalathmegkellzabálni ^^ (L)
P1000858

kár h homályos lett, újat meg nem tudtam csinálni, mert utána már fel kelt
bár hozzá teszem ajtóüvegen keresztűl lett fotózva

elsőnek eleve telómat kaptam fel, de azon nem sok látszódik...
Fénykép0196

Fénykép0197

egyre jobban szereti a ketrecet és a boxot is ő is ;)

Fénykép0198




ja és egy fain sheltie vidi :D *-*

http://youtu.be/VdnkFVaN_mU

meg egy máltai, aki így fekszik

eléggé durva nekem
am kinézetre tetszenek a máltaik, főleg a szép, földig érő bundájukkal *-*

(bár van egy rövid, lenyírt is, akit ismerek, és nagyon kis fain, pörgős, belevaló kutyus ;D
gazdija is nagyon kedves :) )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...